דף הבית » ניקוי ספות בד » איך לבחור ניקוי ספות בזול

תוכן העניינים

ניקוי ספות בזול - אצלנו האיכות מנצחת

זה לא סוד שישנם חברות ל- ניקוי ספות בזול ויש גם כאלה שהעלות ניקוי אצלם יקרה יותר. על פניו נראה שאין הבדל מהותי שמצדיק את פער המחירים, אך האמת איננה כך. במרבית המקרים ישנו הבדל משמעותי הגורם להבדל מחירים כה גדול, הן בציוד ובמכשור, הן בתוצאות הנראות לעין ופרט חשוב אף יותר, בעתיד ובאורך החיים של הספה שלכם. במאמר זה נדבר על ההבדלים בין חברות לניקוי ספות בזול השונות ולמה לפעמים על הוזלה במחיר אתם עלולים לשלם ביוקר באיכות.

ניקוי ספות בזול

מהם ההבדלים העיקריים

בעולם בו אנו חיים ישנם חברות רבות שמייצרות חומרי ניקיון לניקוי ריפודים. הסוד הגדול של מנקה הספות והריפודים מתבסס על חומרי הניקוי בהם החברה משתמשת, הרי הם אלו שמפרידות את הכתמים הדבוקים לבד הספה ועוזרות לבעל המקצוע לשאוב אותם ולהשאיר ספה נקיה מכתמים ובמראה אסטטי. ישנם שיטות שונות ומגוונות לניקוי ספות, כאן נסביר על חלקם.

מספר חומרים או חומר אחד

כאשר מנקה ספות בוחר באילו חומרים להשתמש הוא בעצם בוחר האם לעבוד קשה או קל, ישנם שתי שיטות מרכזיות בהם בעלי מקצוע לניקוי ספות משתמשים.

חומר ניקוי אחד – ניתן לנקות ספה בעזרת חומר ניקוי אחד כאשר סדר הפעולות הינו לרסס את החומר, לשפשף ולשאוב. כאשר מבצעים ניקוי זה בעל המקצוע משלם פחות על חומרי הניקיון, כשבעצם הוא מוריד מעלות החומרים חצי מחיר. מעבר לכך, חומרי הניקיון אינם נעלמים לגמרי ונשארים על גבי הריפוד גם לאחר עזיבתו, אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה משנה ?, אנחנו נסביר. חומרי ניקיון בטבע שלהם דבקים, וכשאר בעל המקצוע אינו מנטרל את החומרים ובעצם רק שואב אותם הוא משאיר לכם ספה שלאחר הייבוש שלה תישאר דביקה. מעבר לאי הנעימות לשבת על ספה עם בד דביק אתם נשארים גם עם ספה שיכולה להתלכלך בקלות. אם לגוף שלנו הבד דביק, לכתמים הוא אף דביק יותר.

מספר חומרי ניקוי – כאשר משתמשים במספר חומרי ניקוי סדר הפעולות הוא התזת חומרי הניקיון, שפשוף והזרקת חומרים כדלהלן:

  • נטרול – נטרול חומרי הניקיון בהם הפרדנו את הכתמים מבד הספה.
  • ריכוך הבד – אם לא נשתמש בחומר זה הבד מעט יקשיח ויאבד את הנעימות והרכות שבו.
  • בישום – בישום עומק הספה. שהספה לא רק תיראה טוב, אלה גם תריח טוב.

אנו ב- נקי מחדש מתחייבים לבצע את השיטות הטובות ביותר לניקוי עבורכם. כשמדובר על איכות העבודה אנו לא מתפשרים.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

אגרסיביות החומרים

אגרסיביות זה לא שחור או לבן. חומרים אינם צריכים להיות אגרסיביים – אלה יעילים. כאשר משתמשים בחומרים אגרסיביים עלולים לפגוע בסיב הספה. למעשה פגיעה בסיב הספה משמעותו היחלשות הסיב. כאשר משמשים בחומרים שאינם מתאימים יוצרים מצב בו הספה יכולה להיקרע בפתאומיות לאחר מספר חודשים.

התאמת חומרים

בראש ובראשונה, לפני התחלת הניקוי בעל המקצוע נצרך לבצע התאמת חומרים. פעולה זו נראת פשוטה וקלה – אך קריטית ודורשת ניסיון רב. כל בד נוצר מסיבים שונים ודורש חומרי ניקוי אחרים על מנת לא לפגוע בו. כלומר חברה מקצועית לניקוי ספות לא תבצע ניקוי ספות מבד קטיפה אם אותם חומרי הניקוי שבהם היא תנקה ספות מבד כותנה. לכל חומר גלם יש יתרונות וחסרונות שונים, ולכן נצרך להתייחס אליהם בצורה שונה. כאשר לא מבצעים התאמת חומרים מדלגים על פקטור משמעותי בשמירה על בד הספה לטווח הרחוק. מעבר להתאמת חומרים בהתאם לבד נצרך לבצע גם התאמת חומרים בהתאם לסוגי הכתמים שיש על גבי הספה. במקרה בו יש על הספה כתמים על בסיס חלבון שנגרמו מקיא, משקאות קלים, כתמי אוכל ושתן נצרך להשתמש בחומרים שיודעים להסיר חלבון. כאשר יש על גבי הספה כתמים על בסיס שומן גוף, זיעה ודם נצרך להשתמש בחומרים על בסיס אנזים. אנו מאמינים שכמו שלא תרצו לנקות את השיש במטבח עם אבקת כביסה – כך לא תרצו שינקו את הספה שלכם עם חומרי ניקוי לא מתאימים.

איכות החומרים

איכות החומרים בהם החברה לניקוי ספות תשתמש צריכה להיות הפקטור המרכזי בו כדאי להתרכז כאשר בוחרים חברה לניקוי ספות בד או עור. בדרך כלל חברה לניקוי ספות בזול לא תשתמש בחומרים איכותיים ובכך תוזיל לכם את מחיר הניקוי. הכל בהתאם למה שאנו כלקוחות מחפשים, אם נחפש ניקוי ספות בזול לרוב נקבל חברה שהתפשרה על איכות החומרים שלה. אם אתם לא חוששים מאפשרות לגרימת נזק לספה שלכם חברה לניקוי ספות בזול אולי באמת תתאים לכם. אך אנו משקיעים בספות אלפי שקלים, לא חבל לקחת סיכון ולבחור בחברה שמתפשרת באיכות העבודה ? פעמים שזול עלול לעלות ביוקר – במקרים בהם הזמנתם חברה לא מספיק מנוסה ומקצועית אתם עלולים לקבל לאחר הניקוי ספה בלויה, הרוסה ולא מספיק נקיה .

לסיכום

לעיתים אנו נוטים להקל בבחירת בעל מקצוע לניקוי ספות. רבים מחפשים חברה זולה לניקוי ספות, אך חשוב לדעת שפעמים רבות אתם עלולים לא להיות מרוצים מהתוצאות שחברה זו תספק לכם, ושלא נדבר על הנזק שעלול להיות לספה שלכם. אלו הם הסיבות העיקריות שטמונות בניקוי ספות בזול, לא סתם אומרים "ניקוי ספות בזול עולה ביוקר באיכות". אנו בחברה נקי מחדש מתחייבים להשתמש בחומרים ובמכשור המתקדם ביותר בענף ובכך להשפיע באופן ישיר על כך שלא נגרום לנזקים ושנעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

תוכן העניינים

מאמרים אחרונים
עוד בנושא ניקוי ספות
אודות הכותב
תמונה של מאיר כהן
מאיר כהן

שלום שמי מאיר כהן בן 38, נשוי לנועם ואבא לאורי ואליאב. מנכ"ל נקי מחדש חברה לניקוי ספות, מפעל לניקוי שטיחים ושירותי ניקוי פוליש, דירות מקבלן ולאחר שיפוץ מהמובילות ביותר בארץ. בעל הסמכה בין לאומית לחידוש טקסטיל. פתחתי את חברת נקי מחדש מתוך רצון להעניק שירות ואיכות שלא רואים בארץ, במיוחד בתחום של שירותי ניקיון. וזאת בדיוק הסיבה לכך שאנחנו החברה היחידה שמתחייבת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. במידה ולא עמדנו בהתחייבות שלנו - לא נגבה תשלום.

הישארו מעודכנים
אהבתם? שתפו את החברים
להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר מותאמת אישית!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ