ניקוי מזרונים

דף הבית » ניקוי מזרונים

תוכן העניינים

ניקוי מזרונים עמוק להחזרת הצבע המקורי

הידעתם שניקוי מזרונים הוא הניקוי החשוב ביותר מבחינה בריאותית? המזרן שלכם צריך להיות נווה המדבר המאפשר לכם לחלום בשקט בכל סוף יום. עם כל כך הרבה זמן על הרגליים, זה רק טבעי לחלום על המזרן הנוח שלכם, וזו הסיבה שרבים מאיתנו מבלים שליש מחיינו מכורבלים במיטה. עם זאת, זה לא המזרן שאנחנו נוטים להחליף, לתקן ולנקות על בסיס קבוע – אלא ארון הבגדים שלנו. אתם מבינים את האבסורד? הרי כל אמא יודעת ש"גם מה שלא רואים מנקים" . אנו משקיעים כל כך הרבה מאמצים כדי לנקות את הבית שלנו ולאכול בריא, אך את המקום שבו אנו מבלים כשליש מחיינו מזניחים? אם אתם רוצים להבין למה חשוב לנקות את המזרן, איזה חברה מזמין, מה היתרונות ואיך זה משפיע על הבריאות שלנו – המשיכו לקרוא.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

ניקוי מזרונים – למה לבצע?

מכיוון שאתם משתמשים במזרן שלכם כל יום, הוא עלול להיות אחד מהפריטים הפחות נקיים בבית, תאי עור מתים, אבק וזיעה מוצאים את דרכם אל סיבי המזרן, ובלי לבצע ניקוי מזרונים מקצועי, הם יישארו שם ויעלו חיידקים. אנו מאמינים שמזרן נקי הוא חלק מהותי מבית שמח, נוח ובריא. כאשר מדובר על מזרונים של הורים שילדיהם מצטרפים אליהם מידי פעם לשינה כאשר הם פוחדים מהמפלצת בחדר, המצב עלול להיות מסוכן יותר. זה לא מקרה נדיר שאחד מילדכם לא נזהר מספיק ועשה תאונה על גבי המזרן. זה לא משנה אם מדובר בכתמי דם או כתמי שתן, אלו בהחלט יכולים להוות תחושה לא נעימה, ולהוליד חיידקים, אלרגנים וריח בלתי נסבל, על נטרול ריחות שתן ועוד נדבר בהמשך.

למה לבחור בנו
המלצות

לקוחות ממליצים

אחריות מלאה

שירות בכל הארץ

שירות בכל הארץ

לקוחות ממליצים
Nave Merhav
Nave Merhav
קרא עוד
מקצוענים... הגיעו בזמן עשו עבודה יפה מאוד
אביתר גבאי
אביתר גבאי
קרא עוד
הזמנתי אותם לאחר שקיבלתי המלצות. מרוצה מאוד באמת הפכו לי את הסלון ממלוכלך לחדש
לוי עטרי
לוי עטרי
קרא עוד
השירות היה מצוין ויחס בסדר גמור. זו ספה ישנה בת 35 שנה ולמרות זאת הוא עשה עבודה מצוינת יותר ממה שציפיתי. שירות מאה אחוז, מרוצה מאוד.
איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
שירות מעולה, היה סופר אחראי לגבי מה שהבטיח ועשה מעל ומעבר.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
הוא היה מצוין! מאוד מקצועי, זריז, ענייני, מאיר פנים ונעים. הספה הייתה במצב קטסטרופה והוא ניקה לנו אותה והפך אותה לחדשה! במהלך העבודה הוא הסביר לנו על כל דבר שעשה בנעימות וסבלנות. ממליצה עליו מאוד, המלצתי עליו גם באופן עצמאי לחברות.
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הוא היה מדהים. הוא נתן מענה ממש מהיר. הוא היה כנה איתי והגיע בזמן. הוא דאג להתקשר אחרי העבודה לשמוע אם אני מרוצה. הוא היה מאוד אכפתי ושירותי.
איילת אילוז
איילת אילוז
קרא עוד
ואו! אין דברים כאלה. הוא היה מקצועי, חרוץ ויסודי מאוד. עשה לי את כל הסלון חדש. . יש לו תודעת שירות מעולה, חמד של בחור, נחמד וסימפטי. עשה מעבר למה שסיכמנו, מגיע לו שאפו ענק! הלוואי שכל אנשי המקצוע היו נותנים שירות כזה ועושים עבודה כזאת.
זהבה הרשקוביץ
זהבה הרשקוביץ
קרא עוד
חבל על הזמן! בחור בסדר גמור, עבד יפה ואני מרוצה מהתוצאה.
הקודם
הבא

שלושה מטרות בשירות אחד שלנו

הייחודיות של "נקי מחדש" בכל הנוגע לניקוי מזרוניםומיטות, הינו שכאשר מזמינים אותנו אנו לא רק מבצעים ניקוי כללי, אלה ניקוי כתמים בשיטה ייחודית, ניקוי כתמים חיטוי וכמובן שהמקצועיות שלנו הינה לבצע נטרול ריחות באופן מקצועי שלא משמע לשני פנים.

ניקוי כתמים ממזרנים – לרוב, כשמדברים על הסרת כתמים ממזרנים מדברים בעיקר על הסרת כתמי זיעה, שומן גוף וכתמי פיפי. בזמן השינה אנו מפרישים הפרשות מהגוף שלנו. ההפרשות הללו חודרות למזרון ויוצרות בתוכו כתמים קשים. לרוב, כתמי שתן ודם הינם כתמים שעלולים לגרום לצריבה על גבי הבד, כדי להגיע לתוצאות נקיות ממש חייבים לבצע את הניקוי מזרנים בעזרת חומרים מסוימים שלא כולם יודעים כיצד להשיג או להשתמש בהם.

נטרול ריחות ממזרן – לרבים מאיתנו יש ילדים, או בשונה מזאת חיות מחמד. לא פעם ולא פעמיים יצא שהיצורים החמודים הללו בטעות "פספסו" על גבי המזרן. כתוצאה מזה הריח של השתן חדר אל תוך המזרן. אנו יודעים, זה לא נעים לישון עם ריח של שתן מתחת לכרית. אנו בנקי מחדש מבצעים נטרול ריחות בשיטה מתקדמת ביותר, הרי שום ניקוי ספות או ניקוי ריפודים רגלי אינו פותר נטרול של ריחות רעים, משום שבכל שיטת ניקוי יש בישום שמחזיק לכל היותר מספר שבועות, כך שאם לא מבצעים נטרול לשורש הבעיה הריח הלא נעים בהחלט יחזור. אנו בנקי מחדש מבצעים ניקוי מזרונים ונטרול ריחות שתן בעזרת חומרים מיוחדים שמסוגלים לפרק את המולקולות של הריח, כך שאנו בהחלט יודעים כיצד לבצע ניקוי מזרונים באופן מקצועי – מבלי שהריח יחזור לאחר תקופת זמן מה.

חיטוי יסודי – כמו כל פריט בד שנמצאה אצלנו בבית, כך גם במיוחד המזרן צובר אבק וחיידקים במהירות גבוה. המזרן צובר חיידקים ואבק במיוחד משום שאנו נמצאים עליו חלק ניכר מהחיים שלנו. מעבר להשלכות הבריאותיות שזה מייצר, זה גם גורם להרגשת אי נוחות לישון בתוך אבק וחיידקים. כאשר רוצים לבצע חיטוי מלא נדרש לזהות את סוג וצבע בד המזרן, ובתאם לכך להתאים של חומרי החיטוי. בנוסף, אם רוצים לבצע חיטוי יסודי, חייבים להשתמש עם מכונות ברמה גבוהה מאוד, בעלי כושר יניקה והזרקה עוצמתית.

ניקוי מזרונים

אלו כתמים אנו מנקים ממזרן

בעזרת חומרי ניקוי מתאימים, וניסיון של זמן רב יצרנו נוסחה ייחודית, בעזרתה ננקה את כל סוגי הכתמים שקיים על המזרן. שכן קיימים על גבי המזרן סוגי כתמים עקשניים ואף חומצתיים, לדוגמא כתמי שתן, כתמי דם וכתמי קיא בדרך כלל גורמים לצריבה על גבי המזרן, לכן כדי להגיע לתוצאות מרשימות נצרך להשתמש בחומרים מקצועיים בהתאם לסוג הכתם. כתמי יין, כתמי אוכל וכתמי זיע עלולים לצבוע את סיב המזרן, לכן רק חברה מנוסה ואחראית תדע כיצד ניקוי מזרונים באופן מקצועי ולהבהיר את צבע הבד של המזרן.

נטרול ריחות ממזרונים באופן מקצועי

מי שיש לו ילדים קטנים, או שבעבר היה לו ילדים קטנים יודע יותר מכולנו למה צריך שירות של ניקוי ריח שתן ממזרון. הילדים שלנו רבים מהפעמים ללא שליטה "מפספסים" ועושים שתן על המזרן. כתוצאה מכך המזרן סופג ריח לא נעים של שתן. בשירות ניקוי ונטרול ריחות אנחנו מטפלים בין היתר בכל סוגי הריחות הלא נעימים, כאשר הריחות הנפוצים הינם ריחות של צואה, ריחות שתן וכמובן הסרת ריחות של סיגריות ממזרונים, ספות וריפודים.

חיטוי מזרונים – מה צריך לדעת?

כשאנחנו מדברים עם ניקוי מזרונים מבית נקי מחדש אנחנו מדברים לא רק על ניקוי מזרונים אלה גם על חיטוי מזרונים. ההבדל בין ניקוי לחיטוי מזרנים הינו, שתפקיד הניקוי הוא להעלים ולנקות את כתמי הלכלוך שרואים על גבי המזרן, בשונה מזאת חיטוי מזרנים הינו הסרת חיידקים, אבק ושאר הלכלוך שהצטבר בתוך עומק המזרון. המזרן הינו הריהוט שאנחנו נמצאים עליו יותר משאר הרהיטים שנמצאים בבית. רוב האנשים ישנים 8 שעות בלילה. בחישוב פשוט אנחנו מבינים ששליש מהזמן שבו אנחנו חיים – אנחנו ישנים. ומשום כל האמור, המזרון מקבל את מרבית החיידקים והאבק שאנחנו מפרישים מידי יום. זו אחת הסיבות שכל מזרון זקוק לחיטוי מזרנים אחת לחצי שנה. כחלק מהשירות שלנו של ניקוי מזרנים אנחנו מבצעים חיטוי וניקוי קרדית האבק באופן המקצועי ביותר שניתן.

ניקוי מזרונים בבית הלקוח

אנחנו יודעים שלשלוח את המזרנים למפעל ניקוי יבש דורש מאמץ גדול וקושי רב. לכן כחלק מהשירות שאנחנו מזמינים מאיתנו ניקוי מזרנים, אנו מגיעים עם מכשור מתקדם, חומרי ניקוי יעילים וצוות מקצועי ובעל שירות גבוה עד לביתכם. כך שלשלוח את המזרן למפעל או מכבסה כבר לא רלוונטי, הצוות שלנו ידאג למקום הייבוש המתאים ביותר בביתכם, ואף במקרים מיוחד ידאג לבצע ייבוש למזרן בעזרת מכונות תעשייתיות.

מגזר עסקי – גם אתם צריכים ניקוי מזרנים מקצועי!

כאשר מדובר בעסקים, חדר אירוח, בתי מלון, אכסניות או דירה שתרצו להשכיר, החשיבות של ניקוי מזרנים היא צריכה להיות בעינכם חשוב אף יותר!. הרי זה ידוע, אם יש לכם בית מלון ואתם רוצים שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים ויחזרו אליכם גם בהמשך, אתם וודאי צריכים לבצע חיטוי וניקוי למזרנים שלכם אחד לחצי שנה – לשנה לפחות. כאשר זה לגמרי בטוח, אחת מכל 10 לקוחות שלכם בטוח השאיר כתן, ריח לא נעים או אפילו שיערות רבות על גבי המזרן בעסק שלכם. תארו לעצמכם, אם הייתם משלמים סכום רב כדי לישון במקום יוקרתי, ולפני השינה בדקתם את המזרן וגילתם שהוא מלוכלך, מאובק, מוכתם ובעל ריח לא נעים, הייתם חוזרים לעסק הנ"ל?

ניקוי מזרנים בקיטור

נקי מחדש מספקת שרותי ניקוי מזרנים בכל רחבי ארץ ישראל, אנו מבטיחים תוצאות באיכות גבוהה בכל שירותי ניקוי הריפודים שלנו. אנו מציעים מחירים תחרותיים והמשתלמים ביותר כדי שתוכלו לשפר את הבריאות והמראה של המזרנים שלכם ושל כל המשפחה. אל תסכנו שהמזרן שלכם לא יתייבש כראוי כאשר אתם מבצעים ניקוי מזרנים לבד בשיטה עצמאית. השירותים שלנו מותאמים לתקציב, ופועלים לניקוי עמוק וכראוי של המזרן שלכם, כך שתוכלו ליהנות משינה מאושרת ובריאה, ועל הדרך זה גם יאריך את חיי  המזרן שלכם ויחסוך מכם קניית מזרן חדש באלפי שקלים.

ניקוי מזרנים מחיר – מה המחיר המשוער והמומלץ

סוגי הלכלוך השונים דורשים גישת ניקוי שונה. אנחנו ממחים ומוסמכים לטיפול בבדים וסיבי מזרנים. אנחנו גם מבוטחים באופן מלא, כך שאין לכם שום סיבה לדאגה. התעריפי ניקוי מזרנים מחיר שלנו מבוצעים בעזרת שיטות שונות, שכאשר הנפוץ ביותר הוא ניקוי מזרונים בקיטור או בעזרת הזרקה ויניקה. מחיר ניקוי מזרנים שלנו באמת נוחים לכל משפחה. בין אם מדובר בדירה שכורה, דירה קבועה או בעל עסק. לכל שירות יש מחיר שונה, כך שאם תרצו שנייבש לכם את המזרנים בנוסך, התעריף יהיה שונה. אם מדובר בניקוי מזרנים וחיטוי מלא, כך גם המחיר ישתנה, לכן כדי לקבל הצעת מחיר אנו נשמח שתחייגו אלינו, ספרו לנו מה תרצו שנפטור לכם, וכך גם נדע להתאים עבורכם שיטת ניקיון מנצחת.

נקי מחדש

חברת נקי מחדש מספקת שירותי ניקוי מזרנים וריפודים בעזרת השיטות המומלצות ביותר. אנו פועלים בעזרת המכשור, החומרים ושיטות העבודה המתקדמות ביותר. כל כתם עקשן, ריח רע וחיידקים מזיקים כבר לא קיימים לאחר העבודה שלנו, כך שאם תרצו לבצע את הניקוי בצורה המושלמת ביותר, ייתכן שאנו נוכל לעזור לכם. אנו משתמשים בשיטות עבודה שונות בהתאם לסוג ניקוי המזרן שברשותכם, ובכך אנו משיגים את מירב התוצאה והאיכות.

שאלות בנושא ניקוי מזרונים

ככלל, ניקוי מזרונים לוקח בין 30 -60 דקות. ומשתנה בכמות המזרונים.

זמן הייבוש הינו בין 6-24 שעות. הפרשי השעות משתנים בהתאם למזג האוויר.

כן. אנחנו מנקים את כל סוגי המזרונים: ממזרונים שעשויים מניילון ועד למזרונים שעשויים מכותנה.

חברת נקי מחדש עובדת בניקוי מזרונים בפריסה ארצית. יש לנו מספר גדול של סניפים לניקוי מזרונים בכל רחבי הארץ.

מחירון ניקוי מזרונים

ניקוי מזרן יחיד

החל מ - 200₪
  • שירות בבית הלקוח
  • הסרת כתמים וניטרול ריחות
  • שירות מכל הלב

ניקוי מזרן זוגי

החל מ- 300₪
  • שירות בבית הלקוח
  • הסרת כתמים וניטרול ריחות
  • שירות מכל הלב
שרותים נוספים
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ