דף הבית » ניקוי שטיחים » ניקוי שטיחים ברמת גן

תוכן העניינים

ניקוי שטיחים ברמת גן

האם ידעתם שניקוי שטיחים ברמת גן באופן מקצועי יכול לעזור לסנן את האוויר בתוך הבית שלכם? סיבי השטיח בדרך כלל לוכדים בתוכם לכלכוך, אבק, כתמים ואלרגנים, מה שגורם לכך שתנשמו אותם בכל פעם שאתם יושבים או נמצאים באזור השטיח. ללא שיטות ניקוי שטיחים מקצועי בעזרת מכונות תעשייתיות השטיח יהיה דחוס באבק וימנע מלסנן את האוויר בבית. בנוסף לכך, ניקוי מקצועי יכול לשפר את חווית הזמן שבו אתם מבלים בבית שלכם בכך שהשטיחים שלכם לא ישדרו אווירה מלוכלכת ומוכתמת.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים
ניקוי שטיחים ברמת גן

הבטחה מנצחת לניקוי שטיחים ברמת גן

אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, אתם יודעים שכתמי שטיח הם בלתי נמנעים. אך אל דאגה! יש סיבה שצוות ניקוי שטיחים ברמת גן של חברת נקי מחדש מספקת אחריות מלאה להסרת כתמים. כיום לא נצרך מכם להילחם בכתמים ולחפש הבטחות מיותרות, אנו כל כך בטוחים בשיטות הניקיון שלנו כך שאנחנו מבטיחים לכם, אם לא הצלחנו לנקות כתם ספציפי – שום שיטת ניקוי לא תצליח לנקות את הכתם המדובר. אנו יודעים שזה לא קורה אבל אנו נרשום את זה שחור על גבי לבן, רוצים לבצע ניקוי שטיחים ברמת גן ומתלבטים איזה חברה תספק לכם את הניקוי הטוב ביותר?. אם ביצענו עבורכם ניקוי שטיחים ולא הצלחנו להסיר עבורכם את כל הכתמים – חפשו חברה נוספת לביצוע המשימה, ובמידה והם הצליחו להסיר כתמים שלא הצלחנו – קבלו החזר כספי מלא!. זוהי אחת מהסיבות שבהם אנו בטוחים שכל לקוחותינו 100% שבעי רצון משירות ניקוי השטיחים ברמת גן שאנו מספקים.

ניקוי שטיחים מומלץ ברמת גן

ניקוי שטיחים אינו מקצוע שלוף, שכן תמיד עדיף לבחור בטכנאי ניקוי שטיחים מומלץ ברמת גן, בעל ידע רב וחווית ניקיון קפדנית ואבסולוטית. כאשר מבצעים ניקוי שטיחים ישנם שיטות שבמבט מהצד נראות דומות, אך על פי האמת הם שונות לחלוטין, ייתכן שתבצעו ניקוי שיחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר שאר שיטות הניקוי, וזאת רק בעזרת חברת ניקוי שטיחים מומלצת ברמת גן. הנה כמה המלצות שלקוחותינו כתבו עלינו:

איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
החוויה שלי על ניקוי שטיחים של נקי מחדש מושלמת! שירות אדיב ומקצועי והכי חשוב השטיח חזר נקי כמו חדש
לוי עטרי
לוי עטרי
קרא עוד
השירות היה מצוין ויחס בסדר גמור. זה שטיח יקר מאוד ובן יותר מ 50 שנה והיה חשוב לי מאוד שלא ייגרם נזק. אני מרוצה מאוד שבחרתי בהם ואמשיך להיעזר בהם גם בהמשך.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
וואו! כל פעם הייתי מנקה את השטיח בבית בעזרת חברה או אפילו בעצמי כי לא האמנתי שבאמת מפעל יכול להגיע לתוצאות כאלה. אני עם ילדים קטנים ותינוקת בבית ואפילו הכתמים של הטושים שלהם ירדו לגמרי!
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הם היו מדהימים. היה חשוב לי שהשטיח יגיע תוך כמה ימים ואמרו שיעשו מאמצים כי השטיח צריך לעבור ייבוש. למרות זאת השטיח חזר אלי לבית תוך 3 ימים ונקי לחלוטין. תודה לכם
Or Ohana
Or Ohana
קרא עוד
פשוט מושלם!! מהרגע שהתקשרתי לנקי מחדש הבנתי שפניתי למקום הנכון. דיבר איתי ינון והיה נחמד ומאוד מקצועי אז הלכתי על זה. חייבת לציין שהם לא הכי זולים אבל הם החזירו לי את השטיחה הכי מהיר ויותר נקי מכל חברה אחרת.
אלונה אלקייס
אלונה אלקייס
קרא עוד
שירות ויחס מעולה. הזמנתי ניקוי במפעל כולל איסוף לזוג שטיחים פרסיים שהיו מטונפים והחזירו לי אותם כמו חדשים.
הקודם
הבא
למה לבחור בנו
המלצות
לקוחות ממליצים
איסוף והחזרה בחינם
שינוע בחינם
אחריות מלאה
שירות בכל הארץ
שירות בכל הארץ

מגוון שיטות – מה השיטה שמתאימה לכם?

כאשר רוצים לבצע ניקוי שטיחים ברמת גן חשוב שתדעו דבר מה, ישנן שיטות רבות לניקוי שטיחים מקצועי, כל שיטה מספקת תוצאה שונה בתכלית, כך שתוכלו לדעת מה התוצאה תהיה בהתאם לשיטה שעל פיה בחרתם. חברת נקי מחדש  מספקת את 3 השיטות ניקוי המומלצות ביותר, ניקוי שטיחים במפעל, ניקוי יבש לשטיחים ניקוי שטיחים בבית הלקוח .

ניקוי שטיחים במפעל – כולל איסוף והחזרה עד הבית

שיטת ניקוי שטיחים במפעל היא השיטה המועדפת והטובה ביותר, בשיטה זו אינכם צריכים לדאוג למאומה. שיטות זו מתבצעת במספר שלבים עקרים, בתחילה כאשר אתם מזמינים ניקוי שטיחים ברמת גן במפעל כולל איסוף והחזרה, אנו דואגים לתאם איתכם זמני הגעת נציג מקצועי לבדיקת השטיח ותיאום ציפיות להסרת כתמים, נטרול ריחות ו100% חיטוי מקצועי. אנו חברה מהימנה, לכן את ההתרשמות הכנה שלנו אתם תדעו כאשר נבחן את השטיח ונבדוק האם יש סיכונים לא צפויים בהליך הניקוי והתחייבות בהסרת כתמים. במידה וקיים בשטיח נזקים אנו נציע לכם אפשרות לתיקון שטיחים במחיר מוזל.

ניקוי יבש לשטיחים – שיטה ייחודית לשטיחים עדינים

ישנם שטיחים שדורשים ניקוי יבש לשטיחים, בדרך כלל שטיחים יהיה מדובר בשטיחי משי ובשטיחים שהוראות היצרן דורשות כך. במידה והשטיח שלכם סובל מנזקים שקרו לו בעבר, זליגת צבעים, אזורים עתירי שערות, קרעים או שיש חשש להתפוררות סיבי השטיח, שיטת ניקוי יבש לשטיחים ברמת גן עשויה להיות מתאימה במיוחד עבורכם. ניקוי יבש לשטיחים לא ניתן לבצע בבית הלקוח, אלה רק במפעל מיומן לניקוי שטיחים, כך שכמובן ששירות זה כולל בתוכו איסוף והחזרת השטיח מפתח ביתכם – ועד לפריסת השטיח במקום שתבקשו.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

כאשר מדובר בניקוי שטיחים מקיר לקיר או שטיחים שדורשים רק רעננון, ולא ניקיון עמוק ופדנטי שיטת ניקוי שטיחים בבית הלקוח עשויה להיות מומלצת עבורכם. בדרך כלל ניקוי שטיחים ברמת גן בבית הלקוח עשויה להיות במחיר ניקוי שטיחים זול יותר מאשר ניקוי שטיחים במפעל. כאשר מבצעים ניקוי זה, אנו דואגים שצוות הניקוי יגיע לביתכם ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, הסרת כתמים, נטרול ריחות וחיטוי השטיח יבוצע בעזרת מכשור בטכנולוגיית ניקוי חדשנית, אנו פועלים בעזרת המכשור המתקדם ביותר בענף. באשר לחומרי הניקיון, חברת נקי מחדש נעזרת אך ורק בחומרים בעלי אישור משרד הבריאות וידידותיים לסביבה, לבני אדם וחיית המחמד שלכם.

האם מבצעים נטרול ריחות בניקוי שטיחים ברמת גן

אנו אוהבים את חיות המחמד שלנו, אבל הן יכולות להפוך את שמירה על בית נקי לאתגר אמיתי, כאשר הכלב או החתול לא מתאפקים ומבצעים שתן או צואה על גבי השטיח זה עלול להוות עבורכם ריח נוראים, וכתם אכזרי. לכן חשבו שתדעו כאשר אתם מחפשים לבצע ניקוי שטיחים ברמת גן, כתוצאה של שתן, קיא, צואה או כל גורם אחר שיצר מצב של ריח חריג, אתם מוכרחים לעדכן את החברה לניקוי שטיחים ברמת גן שבחרתם. שיטת ניקוי רגילה אינה עוזרת בנטרול ריחות, שכן בכל שיטה בסיסית ישנו תהליך של בישום השטיח, אך אם לא טיפלו בריח כהלכה, הריח עלול לחזור לאחר זמן מה. לכן, אל תתפשרו ובקשו ממי שיבצע עבורכם את הניקוי ברמת גן שיתחייב עבורכם בנטרול ריחות לאורך זמן.

תחזוקה וניקוי של שטיחים – עשה ואל תעשה

תחזוקה וניקוי שוטף של השטיח אחת לשבוע ובאופן עצמאי יכול לעזור לכם לשמור על השטיח נקי יותר, ולטווח ארוך, כך שניקוי בעזרת שואב אבק ביתי עושה "יופי של עבודה" בתחזוקה וניקוי אבק מחלקו העליון של השטיח. אך כאשר ניקוי שטיחים עצמאי עם אבזרי שואב האבק נצרך מכם להיזהר, במיוחד כאשר מדובר בניקוי שטיחים בעבודת יד, שכן שטיחים אלו נוכחים פרנזים, כך אם לא תנקטו משנה זהירות אתם עלולים לגרום לתלישתם בטרם עת. כאמור, תיקון שטיחים אינו עסק זול במיוחד, כך שאם תרצו להימנע מזאת, אנו ממליצים על כך שלפני ניקוי שטיחים ברמת גן, תתחבו את הפרנזים אל תחת פני השטח ובכך תגנזו את קצוות השטיח מפני השואב האבק.

אם באמת אתם רוצים לשמור על השטיח שלכם בפני נזקים, אנו ממליצים לא לבצע ניקוי עצמי לשטיח לפני שהתייעצתם עם ניקוי שטיחים ברמת גן מקצועי, כמה שחומרים עשויים להיות פשוטים וללא כימיקלים, הם עשויים להיות אכזריים על גבי סוגי שטיחים עדינים, לדוגמא שטיחי ויסקוזה. כאשר אתם מבצעים ניקוי שטיח צמר, תמיד בסיום הניקוי הוציאו את השטיח ופרסו אותו תחת קרני השמש למספר שעות, מכיוון שהצמר הינו סיב טבעי שמקורו מבעל חיים, הוא עלול להוציא ריח חמוץ ולא נעים. בכל מקרה שהוא, ברגע שאתם מרטיבים את השטיח, הקפידו לשאוב את השטיח תחילה, כך תוכלו להימנע מכתמי מים שעשויים להיווצר כתוצאה משילוב האבק והמים יחדיו.

שאלות בנושא ניקוי שטיחים ברמת גן והסביבה

ישנן שיטות רבות לניקוי שטיחים ברמת גן והסביבה. אך השיטה הטובה ביותר הינה ניקוי שטיחים במפעל, בשיטה זו אתם לא צריכים לדאוג לכלום, אנו נגיע, נאסוף, נשנע את השטיח למפעל, נבצע לו את הניקוי בעזרת מכונות וחדשניות, ולבסוף השטיח יוחזר אליכם עד הבית יבש, ארוז ונקי כמו חדש.

ישנם מספר דברים שמומלץ לשאול את בעל המקצוע, איזה שיטה מתאימה לשטיח שלכם?, באיזה טכנולוגיה יבוצע הניקוי?, האם יש התחייבות בפני נזקים? וכו'…

במאמר שלפניכם עברנו על כלל שיטות הניקוי וכך תוכלו לדעת איזה שיטה מתאימה עבורכם.. להמשך קריאה כנסו >>>

שרותים מרכזיים

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ