דף הבית » ניקוי שטיחים » ניקוי שטיחים במרכז » ניקוי שטיחים ברחובות

תוכן העניינים

ניקוי שטיחים ברחובות

אחת הסיבות לכך שאנשים אוהבים שטיחים הינה שמלבד החמימות והרכות שלהם, הם דורשים פחות תחזוקה מאשר כל פריט אחר. כל מה שנדרש מכם לעשות כדי לשמור על שטיח נקי זה לבצע ניקוי שטיחים ברחובות אחת לשבוע ובעזרת שואב אבק. שאיבת אבק תכופה וקרצוף הם כל מה שנדרש מכם לבצע בכדי לשמור על השטיח נקי, מבריק ורענן.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

אז למה בכל זאת לבצע ניקוי שטיחים ברחובות

עם כל זאת, למרות המאמצים הטובים ביותר שלכם, במוקדם או במאוחר השטיח שלכם יהפוך לקורבן של שפיכת משקאות, נפילת מאכלים חלבוניים, תאונות של שתן וצואה וכתמים של כל מה שהנעל שלכם דרכה עליו. כדי להחזיר עטרה ליושנה כל מה שנדרך מכם זה להזמין חברה לניקוי שטיחים ברחובות, כזו שיודעת כיצד לטפל בסוגי כתמים עקשניים, נטרול ריחות מקצועי והסרת אבק וחלקיקי לכלוך מקרוסקופיים.

ניקוי שטיחים ברחובות

הסרת אבק, ריענון וניקוי שטיחים ברחובות

טיפול וניקוי השטיח שלכם יאריך את חייו ושמור על צבעו המקורי. לא משנה באילו כלים וטכניקות אתם משתמשים כדי לבצע ניקוי שטיחים ברחובות, מסירי כתמים וחומרים ביתיים ומקצועיים כאחד לא יכולים לבצע את המלאכה כמצופה. גם אנו, כחברה לניקוי שטיחים עד הבית או במפעל, לא מסוגלים להתמודד כראוי עם כתמים וניקוי קרדית האבק ללא המכשור המפואר שלנו. זה לא משנה, גם אם נוציא את השטיח אל מחוץ לבית, ונחבוט בו בעזרת המקל המסורתי, או נהפוך את השטיח לשבוע ימים, האבק, החיידקים והמזהמים שחדרו לעומק השטיח לא יצאו לעולם. כיום בשביל להסיר לכלוכים ואבק מעומק השטיח מומלץ להיעזר בחברה לניקוי שטיחים ברחובות שמשתמשת במכונות תעשייתיות שמסוגלים לחבוט בשטיח מיליוני חביטות בדקה, וכך להסיר ולהוציא את כל האבק והלכלוך הטמון בעומק השטיח.

לקוחות מספרים
איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
החוויה שלי על ניקוי שטיחים של נקי מחדש מושלמת! שירות אדיב ומקצועי והכי חשוב השטיח חזר נקי כמו חדש
לוי עטרי
לוי עטרי
קרא עוד
השירות היה מצוין ויחס בסדר גמור. זה שטיח יקר מאוד ובן יותר מ 50 שנה והיה חשוב לי מאוד שלא ייגרם נזק. אני מרוצה מאוד שבחרתי בהם ואמשיך להיעזר בהם גם בהמשך.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
וואו! כל פעם הייתי מנקה את השטיח בבית בעזרת חברה או אפילו בעצמי כי לא האמנתי שבאמת מפעל יכול להגיע לתוצאות כאלה. אני עם ילדים קטנים ותינוקת בבית ואפילו הכתמים של הטושים שלהם ירדו לגמרי!
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הם היו מדהימים. היה חשוב לי שהשטיח יגיע תוך כמה ימים ואמרו שיעשו מאמצים כי השטיח צריך לעבור ייבוש. למרות זאת השטיח חזר אלי לבית תוך 3 ימים ונקי לחלוטין. תודה לכם
Or Ohana
Or Ohana
קרא עוד
פשוט מושלם!! מהרגע שהתקשרתי לנקי מחדש הבנתי שפניתי למקום הנכון. דיבר איתי ינון והיה נחמד ומאוד מקצועי אז הלכתי על זה. חייבת לציין שהם לא הכי זולים אבל הם החזירו לי את השטיחה הכי מהיר ויותר נקי מכל חברה אחרת.
אלונה אלקייס
אלונה אלקייס
קרא עוד
שירות ויחס מעולה. הזמנתי ניקוי במפעל כולל איסוף לזוג שטיחים פרסיים שהיו מטונפים והחזירו לי אותם כמו חדשים.
הקודם
הבא
למה לבחור בנו
המלצות
לקוחות ממליצים
איסוף והחזרה בחינם
שינוע בחינם
אחריות מלאה
שירות בכל הארץ
שירות בכל הארץ

הסרת כתמים מקצועית - ניקוי שטיחים מומלץ

במרבית המקרים כאשר מחפשים לבצע ניקוי שטיחים מקצועי ברחובות חושבים ומצפים מהחברה להסיר את הכתמים ככל היותר. היום מרבית האנשים מבינים, לא ניתן לבצע הסרת כתמים בשטיחים (במיוחד בניקוי שטיחים עבודת יד) בעזרת דלי, סמרטוט וסקוץ' לקרצוף ידני. אך גם אם יש לכם מרץ וזמן לבצע ניקוי לשטיח שאורכו מספר שעות בניקוי לבד, האם ידעתם שבניקוי לא מקצועי אתם מסוגלים לבצע הרס מוחלט לשטיח?. מקרים של נזק לשטיח זהו מקרה נפוץ למדי, כאשר מנסים לבצע ניקוי שטיחים ברחובות בשיטה עצמאית משתמשים בדרך כלל בחומרים לא ייעודיים ובכך גורמים לדהיית צבעים, זליגת צבעים וצריבת השטיח. לידע כללי, לאחר נזק כזה או אחר האפשרות היחידה שעומדת בפניכם הינה להזמין חברה לתיקון שטיחים מקצועי כיום, בעזרת טכנולוגיית קרצוף מקצועי, אנו מסוגלים להסיר ולנקות את השטיח בעזרת חומרים שהותאמו לצבעי השטיח, סוג אריגתו וכמובן בהתאם לסיב שלו.

נקי מחדש

חברת נקי מחדש הינה חברה מקצועית לניקוי שטיחים במפעל ובבית הלקוח. כמו כן, אנו מבצעים שירותי ניקוי שטיחים מקיר לקיר וכמובן ניקוי שטיחים למשרדים ולקוחות עסקיים. כחברה מובילה בענף ניקוי שטיחים ברחובות ובארץ ישראל, אנו מאמינים שמחויבותנו הינה לספק שירות אישי ומקצועי לכלל האוכלוסייה, לא משנה אם יש לם הרבה פריטים לניקוי או אפילו פריט בודד. לפני כל שירותי ניקיון כזה או אחר אנו מבצעים התאמת חומרים כדי לוודא שאכן אנו נבצע את הניקיון על הצד הטוב ביותר.

להצעת מחיר וייעוץ מקצועי ללא עלות חייגו: 055-211-8831

שרותים מרכזיים

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ