דף הבית » ניקוי שטיחים » ניקוי שטיחים ברעננה

תוכן העניינים

ניקוי שטיחים ברעננה

מחפשים חברה מקצועית, מומלצת ואמינה לניקוי שטיחים ברעננה והסביבה? הגעתם למקום הנכון. אנו בנקי מחדש מספקים שירות ניקוי שטיחים במפעל עד הבית או ניקוי שטיחים בבית הלקוח בשירות מהיר. כאשר אנו מנקים את השטיח שלכם אנו משתמשים בתהליך ניקוי עמוק בן 6 שלבים רבי עוצמה כדי לספק לכם את ניקוי השטיחים היסודי ביותר שניתן. כאשר מנקה השטיחים שלנו מנקה בקיטור או בעזרת מכשור בעל טכנולוגיה חדישה את השטיח שלכם, הוא יסיר את כל האבק, קרדית האבק, אלרגנים, שיערות, חול, כתמים וחיידקים שנמצאים על גבי השטיח שלכם ויוצרים בבית שלכם תחנת אגירה של לכלוך וטינופת. הייחודיות שלנו הינה ששיטות הניקוי שלנו מאריכים את חיי השטיחים שלכם ומתאימים לבתים בעלי ילדים וחיות מחמד.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

נקי מחדש הינה חברה מקצועית לניקוי שטיחים במפעל ובבית הלקוח. אנו עובדים על פי תו תקן משרד הבריאות העולמי ופועלים על פי כל התקנות המחמירות ביותר הקשורות לשיטות וחומרי הניקיון. אם אתם הורים לילדים או שיש לכם חיות מחמד בבית אלו חדשות נהדרות עבורכם. חשוב שתדעו שבשונה מהרבה חברות אחרות, אנו משתמשים רק בחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה. כך שאם אתם חוששים להזמין חברה לניקוי שטיחים ברעננה מכיוון שאתם לא בטוחים לגבי רמת רעילות החומרים שהשטיח שלכם יספוג, אנו בנקי מחדש מבצעים את השיטה הטובה ביותר עבורכם.

ניקוי שטיחים ברעננה

למה לבצע ניקוי שטיחים מקצועי

השטיח בביתכם מספר את סיפור חייכם. הוא נושא עליו את תנועת הרגליים של כל מי שהיה בביתכם, וכמובן את כל הפסולת, האבק והחיידקים שנדבקים לשטיח כאשר החלון בבית שלכם פתוח לרווחה. אם אתם מתלבטים האם להזמין ניקוי שטיחים ברעננה, אז כדאי שתפנו את תשומת הלב שלכם שברעננה המזג אוויר משתנה, בבוקר פתחתם את החלון ליום שימשי, ובצהרים נשבו רוחות חזקות שהגניבו את כל הלכלוך החיצוני אל תוך הבית שלכם. ניקוי ותחזוקה שוטפת הינו טקס שרובנו מבצעים אחת לשבוע, הוא עוזר לנו בכוונתנו לבית נקי, אבל כדי שהשטיח יהיה באמת נקי מומלץ להזמין אחת לשנה חברה מקצועית שתספק לכם ניקוי שטיחים ברעננה. אם יש לכם שטיח, סביר להניח שיש בבעלותכם שואב אבק. עם זאת, אפילו שואבי האבק הטובים ביותר אינם יכולים לחדור לסיבים העמוקים שמרכיבים את השטיח. שמירה על ניקיון השטיח לא רק תשפר את איכות החיים היום יומי שלכם ותגרום לאורחים שלכם להרגיש רצויים יותר בבתכם , אלה גם תשמור ותשמר את סיבי השטיח כדי שיוכלו להחזיק לעוד שנים רבות. בסופו של דבר, אם אתם רוצים בית נקי, אין תחליף ראוי יותר מאשר להזמין חברה מומלצת לניקוי שטיחים ברעננה והסביבה.

לקוחות מספרים
איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
החוויה שלי על ניקוי שטיחים של נקי מחדש מושלמת! שירות אדיב ומקצועי והכי חשוב השטיח חזר נקי כמו חדש
לוי עטרי
לוי עטרי
קרא עוד
השירות היה מצוין ויחס בסדר גמור. זה שטיח יקר מאוד ובן יותר מ 50 שנה והיה חשוב לי מאוד שלא ייגרם נזק. אני מרוצה מאוד שבחרתי בהם ואמשיך להיעזר בהם גם בהמשך.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
וואו! כל פעם הייתי מנקה את השטיח בבית בעזרת חברה או אפילו בעצמי כי לא האמנתי שבאמת מפעל יכול להגיע לתוצאות כאלה. אני עם ילדים קטנים ותינוקת בבית ואפילו הכתמים של הטושים שלהם ירדו לגמרי!
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הם היו מדהימים. היה חשוב לי שהשטיח יגיע תוך כמה ימים ואמרו שיעשו מאמצים כי השטיח צריך לעבור ייבוש. למרות זאת השטיח חזר אלי לבית תוך 3 ימים ונקי לחלוטין. תודה לכם
Or Ohana
Or Ohana
קרא עוד
פשוט מושלם!! מהרגע שהתקשרתי לנקי מחדש הבנתי שפניתי למקום הנכון. דיבר איתי ינון והיה נחמד ומאוד מקצועי אז הלכתי על זה. חייבת לציין שהם לא הכי זולים אבל הם החזירו לי את השטיחה הכי מהיר ויותר נקי מכל חברה אחרת.
אלונה אלקייס
אלונה אלקייס
קרא עוד
שירות ויחס מעולה. הזמנתי ניקוי במפעל כולל איסוף לזוג שטיחים פרסיים שהיו מטונפים והחזירו לי אותם כמו חדשים.
הקודם
הבא
למה לבחור בנו
המלצות

לקוחות ממליצים

איסוף והחזרה בחינם

שינוע בחינם

אחריות מלאה

שירות בכל הארץ

שירות בכל הארץ

שביעות רצון מובטחת

כאשר אתם מזמינים ניקוי שטיחים ברעננה מבית נקי מחדש אתם תקבלו 100% שביעות רצון מובטחת על כל שירותי הניקיון שלנו. זה לא משנה אם ביצעת דרכנו ניקוי שטיח פרסי או ניקוי שטיח משי או ניקוי שטיחים מקיר לקיר או בכלל תיקון שטיחים אומנותיים. שביעות הרצון המלאה שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו, לכן אנו מספקים לכם את ערבות הניקיון שלנו, בסיום התהליך אנו נעבור ביחד איתכם על הפריטים שניקינו, במידה ואתם לא מרוצים – אתם לא משלמים. אם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים לחלוטין מהשירות שלנו, או מכל סיבה אחרת, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ואנחנו נחזור וננקה מחדש את האזורים הפגועים ללא עלות נוספת. ואם מסיבה כלשהי אתם עדיין לא מרוצים, אנחנו פשוט נחזיר את כספכם בחזרה עבור כל האזורים שבהם לא הייתם מרוצים, ללא שאלות וללא תירוצים. בנוסף, אנו לא נעלמים לאחר קבלת התשלום, אלה אנו מתקשרים לכל לקוח לאחר כמה ימים מקבלת התשלום, וזאת על מנת להבטיח בקרת איכות חוזרת, אנו לא מחפשים לקוחות חד פעמיים, אלה לקוחות שמרוצים משירות ניקוי השטיחים ברעננה שאנו מספקים.

צרו קשר

מחפשים חברה אמינה ומנוסה לניקוי שטיחים ברעננה? כמו שכבר אמרנו, אנו מספקים את כל שרותי ניקוי שטיחים למשרדים ועסקים וכמובן גם לבתים פרטיים. בין אם אתם מחפשים שירות ניקוי שטיחים בבית הלקוח או ניקוי שטיחים במפעל כולל איסוף והחזרה עד הבית ובשירות VIP, אנו מספקים את כלל השירותים תוך מתן שירות אדיב, מקצועי ואמין. מעוניינים לשמוע עוד על המחירים ואיך השירות עובד? חייגו אלינו: 055-211-8831

שרותים מרכזיים

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ