דף הבית » ניקוי שטיחים » ניקוי שטיח שאגי

תוכן העניינים

ניקוי שטיח שאגי

שטיחי שאגי חזרו לאופנה, ואפילו נהיו פופולאריים ומרהיבים יותר מהגרסאות שיוצרו בשנות ה-70. לעיתים תכופות יותר שטיחי שאגי משמשים כשטיחים ניידים ויוקרתיים, ופחות כשטיחים מקיר לקיר.  מה שאומר שכמו כל שטיח נייד שמלכלך הרבה, כדי שהשטיח שאגי שלכם יישמר בעל נופך יוקרתי לאורך זמן מומלץ לבצע ניקוי שטיח שאגי אחת לחצי שנה – עד שנה, בהתאם לרמת הלכלוך, האבק והכתמים שבביתכם. משום שלשטיחי שאגי יש שיערות ארוכות ועבות, הלכוך, קרדית האבק, והכתמים יכולים להימצא אף בעומק השטיח, מה שאומר שבעת שליחת השטיח לניקוי, נדרש מהחברה לניקוי שטיחים לבצע את הניקוי ביסודיות ובקפדניות, אם ניקוי זה לא יבוצע כהלכה הלכלוך שבשטיח יוסר רק בשכבה העליונה, מה שיגרום לכך שבכל תזוזה, טפיחה או ניעור של השטיח הלכלוך שבעומק יצוף למעלה בקלות.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

למה להזמין ניקוי מקצועי לשטיחים

שטיח בעל שיערות ארוכות מוסיף טאץ' אלגנטי ותורמים רבות לחמימות ולנעימות מתחת לכפות הרגליים. אל תתפתו מהר מידי, למרות ששטיחי שאגי עשויים להוות תופסת נעימה, רכה ויוקרתית לכל חדר או סלון, הסיבים הרכים והארוכים שלהם אינם הפריטים הקלים ביותר לניקוי. סביר להניח שזה בלתי אפרי לבצע ניקוי שטיח שאגי לחלוטין לבד. אך אם תזמינו ניקוי מקצועי אחת לתקופה, ובין לבין תבצעו ניקוי לבד, ייתכן שתוכלו להאריך את חייו. לכן, ניקוי שטיח שאגי יכול להיות מאתגר יותר מאשר לבצע ניקוי שטיחים פרסיים או ניקוי שטיחים בעבודת יד, בהמשך המאמר תוכלו לעיין ולמצוא מספר טיפים של איך לבצע ניקוי שטיח שאגי לבד ועל הצד הטוב ביותר.

ניקוי שטיח שאגי

ניקוי שטיח שאגי – שלבי הניקוי במפעל

שטיח שאגי – שלבי הניקוי במפעל

  1. הבחנה – לאחר איסוך השטיח מביתכם הצוות שלנו יסרק את השטיח ויבדוק כיצד הכי מומלץ לבצע ניקוי לשטיח שאגי שלכם.
  2. מכונת ניעור – מכונת ניעור היא חשובה – במיוחד כאשר מדובר על ניקוי שטיח שאגי. שיערות הארוכות של השטיח טומנות בתוכם לכלוך רב וחיידקים, שלא יעבדו עליכם, אין תחליף לאלפי החובטים שנמצאים במכונת הניעור ומבצעים לפחות 50,000 חביטות על גבי השטיח.
  3. מכונת קרצוף – בעזרת מכונה ייעודית, שטיח השאגי שלכם יקבל פינוק וקרצוף מכל הזוויות.
  4. מכונת סחיטה – משום שבניקוי שטיח שאגי נצרך להשתמש בכמות גדולה של מים וחומרי ניקיון, לאחר הקרצוף חייב להכניס את השטיח למכונה ייעודית שתסחט ממנה את כל המים שנותרו על גבי הסיבים.
  5. תלייה וייבוש השטיח – לאחר הסחיטה ניתן לשטיח את הייבוש הראוי לו, ישנם שטיחים שמומלץ להניח אותם לייבוש חיצוני, וישנם כאלה שמומלץ לייבש אותם בחדר מבוקר טמפרטורה.
  6. אריזת השטיח – בסיום התהליך הצוות המקצועי שלנו יבחן את השטיח לאחר הניקוי, יארוז אותו, וישנע את השטיח עד לבית בחזרה אליכם.
לקוחות מספרים
Nave Merhav
Nave Merhav
קרא עוד
מקצוענים... הגיעו בזמן עשו עבודה יפה מאוד
אביתר גבאי
אביתר גבאי
קרא עוד
הזמנתי אותם לאחר שקיבלתי המלצות. מרוצה מאוד באמת הפכו לי את הסלון ממלוכלך לחדש
לוי עטרי
לוי עטרי
קרא עוד
השירות היה מצוין ויחס בסדר גמור. זו ספה ישנה בת 35 שנה ולמרות זאת הוא עשה עבודה מצוינת יותר ממה שציפיתי. שירות מאה אחוז, מרוצה מאוד.
איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
שירות מעולה, היה סופר אחראי לגבי מה שהבטיח ועשה מעל ומעבר.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
הוא היה מצוין! מאוד מקצועי, זריז, ענייני, מאיר פנים ונעים. הספה הייתה במצב קטסטרופה והוא ניקה לנו אותה והפך אותה לחדשה! במהלך העבודה הוא הסביר לנו על כל דבר שעשה בנעימות וסבלנות. ממליצה עליו מאוד, המלצתי עליו גם באופן עצמאי לחברות.
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הוא היה מדהים. הוא נתן מענה ממש מהיר. הוא היה כנה איתי והגיע בזמן. הוא דאג להתקשר אחרי העבודה לשמוע אם אני מרוצה. הוא היה מאוד אכפתי ושירותי.
איילת אילוז
איילת אילוז
קרא עוד
ואו! אין דברים כאלה. הוא היה מקצועי, חרוץ ויסודי מאוד. עשה לי את כל הסלון חדש. . יש לו תודעת שירות מעולה, חמד של בחור, נחמד וסימפטי. עשה מעבר למה שסיכמנו, מגיע לו שאפו ענק! הלוואי שכל אנשי המקצוע היו נותנים שירות כזה ועושים עבודה כזאת.
זהבה הרשקוביץ
זהבה הרשקוביץ
קרא עוד
חבל על הזמן! בחור בסדר גמור, עבד יפה ואני מרוצה מהתוצאה.
הקודם
הבא
למה לבחור בנו
המלצות

לקוחות ממליצים

אחריות מלאה

שירות בכל הארץ

שירות בכל הארץ

ניקוי שטיח שאגי מחיר - בואו נבצע ניקוי לבד

ישנן מספר רב של סוגי שטיחי שאגי, ויש לנקות ולטפל בכל אחד בצורה שונה, בהתאם למרכיבי הבד שלו. זו אחת הסיבות הרבות לכך שמנקי שטיחים מקצועיים יגבו סכום גבוה יותר על ניקוי שטיחי שאגי מחיר מאשר ניקוי שטיחים בעלי שיערות קצרות. בואו נעבור על מקצת הסוגים השונים של שטיחי השאגי, ונראה מהם הצרכים הספציפיים שלהם לפני שנסביר את טכניקות הניקוי והטיפול המומלצות ביותר, ומהם הפרמטרים לניקוי שטיח שאגי מחיר.

  • שטיח שאגי פלוקאטי – בדרך כלל שטיחים אלו יהיו בצבע לבן/ שמנת, עם זאת, בזכות הטכנולוגיה החדישה ניתן לצבוע אותם גם בצבעים אחרים. שטיחים אלו הם 100% צמר, מה שמסביר את הרכות הכל כך נעימה שלהם. ניקוי שטיח שאגי פלוקאטי מומלץ לבצע רק עם חומרים המיועדים לצמר, במידה והשטיח יקבל חומרים אחרים, סיכוי גדול שינדוף מהשטיח שלכם ריח חזק ולא נעים.
  • שטיח שאגי עור – באופן אישי, אני אוהב את המראה של שטיח שאגי מעור. קל יותר לבצע ניקוי שטיח שאגי מעור מאשר לשאר שטיחי השאגי, מכיוון שפשר לבצע להם ניקוי בעזרת מטלית רטובה או חומר לניקוי עור. שטיחים אלה בדרך כלל יקרים משמעותית משאר השטיחים, כמובן המחיר תלוי גם בהתבסס על שם המותג ואיכות העור.
  • שטיח שאגי אקרילי – שטיחי שאגי העשויים מאקרילי מציעים מרקם דומה לצמר – אך במחיר נמוך משמעותית. החומר האקרילי עמיד מאוד בפני כתמים ונזקים, בנוסף יש להם יציבות צבע מצוינת. החיסרון של שטיח אקרילי הינו שהוא עלול להישרף במהירות, ולכן אנו ממליצים למקם את השטיח הרחק מהמטבח וממקור אש.

נקי מחדש

חברת נקי מחדש הינה חברה מקצועית ומומלצת לניקוי שטיחים בבית הלקוח ובמפעל כולל איסוף עד הבית. אנו מספקים ניקוי מותאם אישית לכל סוגי הבדים, השטיחים ניידים, שטיחים מקיר לקיר וכמובן ניקוי שטיח שאגי. אנו מתפארים בכך שאנו מצליחים זה זמן רב לספק ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר בניקוי שטיחי שאגי במחירים משתלמים. מעוניינים לשמוע עוד פרטים בנוגע לניקוי שטיח שאגי או בניקוי שטיחים שונים? חייגו: 055:300-2030

שרותים נוספים

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ