דף הבית » ניקוי ספות בד » ניקוי ספות בדרום » ניקוי ספות באשקלון

תוכן העניינים

ניקוי ספות באשקלון

הספות והריפודים שלכם עשויים להיות הדבר הראשון שאתם תחשבו להזמין עבורם ניקוי ספות באשקלון, אבל האם שקלתם לבצע גם ניקוי ריפודים באשקלון? בדרך כלל, הילדים שלכם אוכלים על הספה והריפודים בבית בזמן שהם צופים סרט, בן/בת הזוג שלכם שופכים בטעות קפה על הכורסא מידי פעם, והכלב או החתול שלכם מפספס ועושה שתן על השטיחים בבית. בנוסף יש לכם גם שומני גוף, שיעור ועור מת שלעיתים נאסף ומצטבר, זו יכולה להיות סיבה טובה להזמין חברה מקצועית ומומלצת לניקוי ספות וריפודים באשקלון.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

למה לזרוק כאפשר לחדש

למרבה הצער, אנשים רבים מוצאים שהריפוד שלהם נראה משעמם ומיושן כשאולי הם במצב טוב ויכולים לחזור לימיהם הטובים והחדשים בעזרת מנקה ספות באשקלון. אלה שחושבים שהרהיטים שלהם מיושנים עשויים להתחיל לחפש פריטים חדשים לרכישה כדי שיוכלו לחוות שוב את התחושה הרעננה והנקייה של סלון ביתם. כאן אנו נכנסים לתמונה, במרבית הפעמים הספות, הריפודים והשטיחים לא איבדו את הצבע והחיות שלהם, אלה רק הכתמים והאבק מסתירים זאת, תהליך ניקוי ספה אשקלון של חברת נקי מחדש יכול להחזיר את הספות והריפודים שלכם לחיים כך שתוכלו לחוש שוב את התחושה של ספות, שטיחים וריפודים נקיים ומרשימים, ללא צורך בהוצאה כספית מיותרת.

ניקוי ספות בפתח תקווה

ההיתרונות של מנקה הספות שלנו באשקלון

כשאתם בוחרים לבצע ניקוי ספות עור או ניקוי ספות בד באשקלון עם חברת נקי מחדש תחווה יתרונות שכנראה מרבית החברות לניקוי ריפודים לא יספקו לכם.

נוחות – אינכם צריכים להזמין הובלה ולגרור את הרהיטים שלכם למפעל שלנו כדי לנקות אותם. במקום זאת, אנו מגיעים אלכם עד למקום בו נמצאים הפריטים לניקוי, ומבצעים לכם ניקוי ספות בבית הלקוח. לעיתים קרובות נוכל גם לנקות הווילונות שלכם בעזרת ניקוי בקיטור, או ניקוי יבש.

שירותי חירום – אנו מבינים שאינכם יכולים לשלוט במזג האוויר או בכל התאונות החריגות שעלולות להתרחש, וזו הסיבה שאנו זמינים 24/6 בתגובה למצבי חירום של ניקוי ושאיבה לאחר הצפה.

מחויבות – הצוות שלנו תמיד מגיע בזמן, עם המכשור הנדרש ומוכן להשלים את שירותי ניקוי הספות באשקלון שהזמנתם. אנו מתחייבים לספק לכם 100% שביעות רצון, במידה ונשאר כתמים אנו נחזור לסבב ניקוי נוסף ללא עלות.

מגוון שירותים – בהתאם למחויבות שלנו ללקוחות מרוצים, אנו מציעים מגוון רחב של שירותי ניקוי ריפודים באשקלון והסביבה. אלה גם כוללים ניקוי מרצפות, ניקוי יבש לספות, ניקוי מזרונים וניקוי שטיחים באשקלון. כמו כן, אנו מציעים גם שיקום עבור נזקי שריפה, עשן ומים, ניקוי עובש ועוד מגוון שירותים ייחודיים.

לקוחות מספרים
Nave Merhav
Nave Merhav
קרא עוד
מקצוענים... הגיעו בזמן עשו עבודה יפה מאוד
אביתר גבאי
אביתר גבאי
קרא עוד
הזמנתי אותם לאחר שקיבלתי המלצות. מרוצה מאוד באמת הפכו לי את הסלון ממלוכלך לחדש
לוי עטרי
לוי עטרי
קרא עוד
השירות היה מצוין ויחס בסדר גמור. זו ספה ישנה בת 35 שנה ולמרות זאת הוא עשה עבודה מצוינת יותר ממה שציפיתי. שירות מאה אחוז, מרוצה מאוד.
איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
שירות מעולה, היה סופר אחראי לגבי מה שהבטיח ועשה מעל ומעבר.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
הוא היה מצוין! מאוד מקצועי, זריז, ענייני, מאיר פנים ונעים. הספה הייתה במצב קטסטרופה והוא ניקה לנו אותה והפך אותה לחדשה! במהלך העבודה הוא הסביר לנו על כל דבר שעשה בנעימות וסבלנות. ממליצה עליו מאוד, המלצתי עליו גם באופן עצמאי לחברות.
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הוא היה מדהים. הוא נתן מענה ממש מהיר. הוא היה כנה איתי והגיע בזמן. הוא דאג להתקשר אחרי העבודה לשמוע אם אני מרוצה. הוא היה מאוד אכפתי ושירותי.
איילת אילוז
איילת אילוז
קרא עוד
ואו! אין דברים כאלה. הוא היה מקצועי, חרוץ ויסודי מאוד. עשה לי את כל הסלון חדש. . יש לו תודעת שירות מעולה, חמד של בחור, נחמד וסימפטי. עשה מעבר למה שסיכמנו, מגיע לו שאפו ענק! הלוואי שכל אנשי המקצוע היו נותנים שירות כזה ועושים עבודה כזאת.
זהבה הרשקוביץ
זהבה הרשקוביץ
קרא עוד
חבל על הזמן! בחור בסדר גמור, עבד יפה ואני מרוצה מהתוצאה.
הקודם
הבא
למה לבחור בנו
המלצות

לקוחות ממליצים

אחריות מלאה

שירות בכל הארץ

שירות בכל הארץ

הזמנת ניקוי ספות מומלץ באשקלון והסביבה

במקום לקחת את הרהיטים המשובחים אך המלוכלכים שלכם ולזרוק אותם לאשפה, אתם יכולים להפיח בהם חיים חדשים בעזרת שירותי ניקוי ספות באשקלון של נקי מחדש. אין דבר יותר מספק מאשר לראות את הספה המוכתמת שלכם הופכת להיות חדשה תוך מספר שעות. שירותי הניקוי שלנו מבטיחים שתוכלו ליהנות שוב מהספות והריפודים שלכם לעוד שנים רבות. בין אם מדובר בכתמי דם, כתמי זיעה, כתמי שמן, כתמי לק, שתן או כתמים דם, אנו יכולים לעזור ולהחזיר לכם את הספות והריפודים למצב חדש.

נקי מחדש

חברת נקי מחדש מצוידת במכשור מתקדם, ובחומרים האיכותיים והיעילים ביותר. כלל החומרים שלנו הינם ירוקים ובעלי תו תקן משרד הבריאות העולמי, כך אין לכם ולבעלי החיים שלכם שום סיבה לחשש. אנו מתחייבים לספק לכם שירות מכל הלב ואת התוצאות הטובות ביותר שתוכלו לקבל.

לייעוץ מקצועי ללא עלות: 055-211-8831

שרותים נוספים

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ