דף הבית » ניקוי ספות בד » ניקוי ספות ברמת גן

תוכן העניינים

ניקוי ספות ברמת גן

הספות, הריפודים והשטיחים שלכם מתלכלכים מידי יום ביומו מילדים, חיות מחמד וארוחות מאורגנות בסלון לכל המשפחה. כאשר לא מבצעים ניקוי ספות ברמת גן עלול להיווצר לכם אבק, חיידקים פירורי מזון וכתמים על גבי הספה. מעבר לכך, אם תרצו לשמור ולהאריך את חיי הספות שלכם דעו שיצרני הספות והרהיטים ממליצים על ניקוי תקופתי אחת לחצי שנה – עד שנה ובהתאם לרמת השימוש בהם. הצוות שיספר לכם שירות ניקוי הספות ברמת גן והסביבה שלנו מספיק מיומן כדי לנקות אפילו את הכתמים העמוקים והקשים ביותר.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברה מקצועית

ראשית, מומלץ בדוק מהי רמת הניסיון, הידע והאמינות של החברה שבודקים. אנו מאמינים שהאמינות הינה הכלל מפתח לכל בעל מקצוע, לאחר מכן מומלץ לבדוק את רמת המקצועיות של בעל המקצוע שאותו תרצו להזמין שיספק לכם ניקוי ספות בד ברמת גן. לקוחות רבים שואלים אותנו הרי מה כבר נדרש לבדוק את רמת המקצועיות של בעל המקצוע לניקוי ספות ברמת גן, אז הנה לכם מספר כללים שאם לא פועלים על פיהם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך. נתחיל עם הדבר הבסיסי ביותר, הריצוף שאצלכם בבית, במידה ואתם בעלי ריצוף מסוג גרניט פורצלן, שיש וטרצו נצרך מבעל המקצוע ידע אם איזה חומרים ניתן להשתמש, שכן אם יבצעו את הניקיון בעזרת חומרים מסוימים, עלולים לגרום לכם לכתמים קשים על גבי הריצוף שרק פוליש מסוגל להוריד. במידה ואתם בעלי ריצוף פרקט או עץ הסכנה גדולה יותר, מרבית שיטות הניקיון מבוססות על ניקוי בעזרת מים (במיוחד ניקוי ספות עור ברמת בגן) במידה ולא מבצעים הפרדה מלאה בין משטח העבודה לבין הריצוף עלול להיווצר לכם על גבי העץ עובש ונזקי רטיבות. אלו רק קצת מהידע והניסיון שנדרש ממנקה הספות ברמת גן להפגין, במידה וחברת הניקיון שתזמינו לא תדע את הפרטים הנזכרים לעיל אתם עלולים לשלם פי כמה וכמה מהמחיר ששילמתם עבור הניקיון, לא סתם אומרים " ניקוי ספות בזול – עלול לעלות ביוקר".

ניקוי ספות בפתח תקווה

ניקוי ספות ברמת גן השוואת מחירים

הרי כולנו כבר יודעים, ישנם מחירים רבים לניקוי ספות, וכדי לעשות סדר לפני שמזמינים בעל מקצוע. תוכלו בקלות לבצע סקר שוק ולבדוק ניקוי ספות ברמת גן השוואת מחירים, כך תוכלו לדעת שאתם אכן משלמים מחיר הוגן עבור השירות המבוקש. אך מעבר לכך כדי לבצע בדיקה מקיפה לא רק בהקשר המחירים הזולים והיקרים, אלה גם בהקשר איכות העבודה, הניסיון ואיכות חומרי הניקיון. ישנן חומרי ניקיון שהם אכן זולים, אך עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך בריפודי הספות שלכם. לכן חשוב לבדוק ולדעת שאם אתם מחפשים ניקוי ספות מומלץ זה לא בהכרח יהיה המחיר הזול ביותר.

ניקוי ספות ברמת גן המלצות

כאשר אתם בוחרים חברה לניקוי ספות חפשו ניקוי ספות ברמת גן המלצות, שכן קיימים חברות ניקוי ספות וריפודים שעלולים לגרום ליותר נזק – מתועלת. כאשר תרצו להיות בטוחים שאכן יגיע בעל מקצוע מיומן שידע כיצד לנקות ולא להשאיר נזק תוכלו אפילו לבקש המלצות מחברים וקרובי משפחה שחיפשו שירות זה ברמת גן והסביבה. הנה קצת ביקורות והמלצות עלינו:

Nave Merhav
Nave Merhav
קרא עוד
מקצוענים... הגיעו בזמן עשו עבודה יפה מאוד
אביתר גבאי
אביתר גבאי
קרא עוד
הזמנתי אותם לאחר שקיבלתי המלצות. מרוצה מאוד באמת הפכו לי את הסלון ממלוכלך לחדש
לוי עטרי
לוי עטרי
קרא עוד
השירות היה מצוין ויחס בסדר גמור. זו ספה ישנה בת 35 שנה ולמרות זאת הוא עשה עבודה מצוינת יותר ממה שציפיתי. שירות מאה אחוז, מרוצה מאוד.
איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
שירות מעולה, היה סופר אחראי לגבי מה שהבטיח ועשה מעל ומעבר.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
הוא היה מצוין! מאוד מקצועי, זריז, ענייני, מאיר פנים ונעים. הספה הייתה במצב קטסטרופה והוא ניקה לנו אותה והפך אותה לחדשה! במהלך העבודה הוא הסביר לנו על כל דבר שעשה בנעימות וסבלנות. ממליצה עליו מאוד, המלצתי עליו גם באופן עצמאי לחברות.
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הוא היה מדהים. הוא נתן מענה ממש מהיר. הוא היה כנה איתי והגיע בזמן. הוא דאג להתקשר אחרי העבודה לשמוע אם אני מרוצה. הוא היה מאוד אכפתי ושירותי.
איילת אילוז
איילת אילוז
קרא עוד
ואו! אין דברים כאלה. הוא היה מקצועי, חרוץ ויסודי מאוד. עשה לי את כל הסלון חדש. . יש לו תודעת שירות מעולה, חמד של בחור, נחמד וסימפטי. עשה מעבר למה שסיכמנו, מגיע לו שאפו ענק! הלוואי שכל אנשי המקצוע היו נותנים שירות כזה ועושים עבודה כזאת.
זהבה הרשקוביץ
זהבה הרשקוביץ
קרא עוד
חבל על הזמן! בחור בסדר גמור, עבד יפה ואני מרוצה מהתוצאה.
הקודם
הבא
למה לבחור בנו
המלצות

לקוחות ממליצים

אחריות מלאה

שירות בכל הארץ

שירות בכל הארץ

צרו קשר

חברת נקי מחדש מספקת שירתי ניקוי למגזר העסקי והפרטי, בין אם מדובר בניקוי שטיחים למשרדים או ניקוי כסאות למסעדות, אנו נספק עבורכם את הניקוי המשתלם ביותר. כמו כן, כשמדובר בניקוי למגזר הפרטי אנו מספקים שירותי ניקוין שכוללים ניקוי שטיחים, ניקוי ספות בד, ניקוי ספות עור וכמובן חיטוי וניקוי מזרונים. אנו מבטיחים לספק לכם את הניקוי הטוב ביותר, אנו לא נעזוב את ביתכם עד שתהיו שבעי רצון ומרוצים. אנו מזמינים אותנו לבקר בסניף רמת גן והסביבה שפתוח בימים ראשון – חמישי בין השעות 8:00 – 18:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 – 14:00. אנו זמינים עבורכם לקבלת ייעוץ מקצועי ותיאום בטלפון: 055-211-8831

שרותים נוספים

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ