דף הבית » בלוג » איך לנקות מזרון משתן

תוכן העניינים

איך לנקות מזרון משתן

כתמי שתן עלולים לגרום לכתמים וריחות לא נעימים! כדי להימנע מכך פעלו במהירות תוך כדי יישום המדריך של איך לנקות מזרון משתן, ניקוי שתן ממזרון – המדריך המלא.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

עם ילדים בבית, זה כמעט בלתי נמנע, בסופו של דבר תצטרכו להתמודד עם אירוע הרטבה במיטה של הילדים – זה חלק טבעי לחלוטין מההתבגרות, ומתחרש גם מדי פעם בהמשך החיים. ההתמודדות עם כתמים וריחות של שתן אינה נעימה, אם תפעלו מהר ותבצעו את המדריך המלא של איך לנקות מזרון משתן תוכלו לנטרל לבד את ריח השתן כמעט לגמרי.

תחילה, חשוב לנו להדגיש, אין שום סיכוי שבעזרת שיטת ניקוי שתן ממזון לבד תוכלו להגיע לאותה התוצאה כמו חברה מקצועית, שמגיעה עם המכשור והחומרים העדכניים ביותר לניקוי שתן ממזרון, אם תרצו להזמין ניקוי מזרנים מקצועי אתם מוזמנים לחייג אלינו: 055-211-8831

איך לנקות מזרון משתן

איך לנקות מזרן מפיפי לבד

כל שתן (של בעלי חיים ובני אדם) מורכב מגבישים של חומצת שתן, ולכן כדי להסיר לצמיתות את החומצה, הריח והחיידקים ולנקות שתן כראוי מבד המזרון והמצעים, עדיף להשתמש בתמיסת ניקוי מבוססת אנזים. בנוסף, יש גם מבחר רחב של תכשירים שפותחו במיוחד לטיפול בכתמי שתן והשחמות הנגרמות על ידי חיות מחמד, שלעיתים קרובות אף מתאימים לטיפול בכתמי שתן של בני אדם. הקפידו לבדוק את התווית על המוצר שבחרתם לנקות ולפעול על פי הוראות היצרן כדי להבטיח שאתם משתמשים בחומרים בצורה הבטוחה והיעילה ביותר. בדקו תמיד את תכשירי הניקוי במקום נסתר על מנת לא לגרום לנזק.

המלצה: כאשר תרצו לבצע את המדריך של איך לנקות מזרון מפיפי חשוב לפעול מהר! ברגע שתגלו כתמי שתן טריים ספגו אותם במהירות בעזרת מגבת נייר – וכך תשיגו את התוצאות הטובות ביותר ל- ניקוי שתן ממזרון

מצרכים

  • מגבת לבנה ויבשה
  • בקבוק תרסיס (שפריצר)
  • שואב
  • אבקת סודה לשתייה
  • אבקת כביסה (רצוי עם כדוריות חמצן פעיל)
  • מים נקיים

איך מנקים מזרון: כתמי שתן (פיפי)

  1. שטפו את עודפי השתן בעזרת מגבת

השתמשו במגבת בד יבשה או במגבות נייר כדי לנקות קלות את עודפי השתן. הימנעו משפשוף הכתם, זה רק יחדיר את השתן עמוק יותר אך תוך עומק המזרן

  1. שפכו סודה לשתייה על האור הפגוע.

פזרו סודה לשתייה על האזור הפגוע כדי לספוג את לחות השתן שנותרה.

  1. הכינו תמיסה של אבקת כביסה ומים

הכינו תמיסה של אבקת כביסה (רצוי להתמש עם אבקת כביסה עם כדוריות חמצן פעיל) ומים. לחלופין, (אם הריח לא מפריע לכם) תוכלו לנסות תמיסה של חומץ ומים ביחס דילול של 1/1 .

  1. יש לרסס על גבי הכתם ולהניח לחומרים לעבוד במשך 5 דקות

רססו את תמיסת המים והאבקת כביסה על הכתם והאירו לחומרים לעבוד במשך 5-7 דקות, עליכם להשתמש בכמות מספקת של מסיר הכתמים כדי לאזן את כמות השתן שנספג במזרן לפני שלב הייבוש.

  1. חזרו על השלב הראשון

חזרו על שלב 1, ספגו את כל הלחות עם מגבת בד או מגבות נייר יבשות. זאת על מנת להיפטר משאריות של שתן ולמנוע עובש, לכן נצרך לסיים את התהליך שהמזרן כמה שיותר יבש.

  1. פזרו סודה לשתייה על כל אזור הניקיון במזרן

בשלב זה נחזור להשתמש עם הסודה לשתייה ונפזר את הסודה לשתייה באזורי ניקוי המזרן. יש להשאיר את האבקה לשבת על המזרן על מנת שתספוג את כל הנוזלים, לפחות 12 שעות.

  1. שאבו ביסודיות את המזרן

לאחר שהנחנו לסודה לספוג את הנוזלים במשך 10 שעות לפחות נשאב את כל האבקה ביסודיות. לאחר מכן רצוי להשאיר את המזרן באוויר הפתוח למשך מספר שעות ולאפשר לאוויר לזרום בתוך המזרן ולהעביר את הריח לגמרי.

כיצד ניתן לבצע ניקוי מזרן משתן ולהחזיר את המזרן למצב חדש

כל משפחה הייתה רוצה לגלות את הסוד של איך לנקות מזרן מפיפי (שתן) לבד כדי שהמזרן יקבל את המראה החדש שלא. אומנם, לבד לא ניתן להגיע לתוצאות כאלה משום שנצרך חומרים ומכשור מתקדם שאינו נמצא בכל בית, לכן רק חברת ניקיון שתן ממזרון תוכל לספק תוצאות מושלמות.

לצורך הצעת מחיר וייעוץ בחינם התקשרו: 055-211-8831

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

תוכן העניינים

מאמרים אחרונים בנושא
אודות הכותב
תמונה של מאיר כהן
מאיר כהן

שלום שמי מאיר כהן בן 38, נשוי לנועם ואבא לאורי ואליאב. מנכ"ל נקי מחדש חברה לניקוי ספות, מפעל לניקוי שטיחים ושירותי ניקוי פוליש, דירות מקבלן ולאחר שיפוץ מהמובילות ביותר בארץ. בעל הסמכה בין לאומית לחידוש טקסטיל. פתחתי את חברת נקי מחדש מתוך רצון להעניק שירות ואיכות שלא רואים בארץ, במיוחד בתחום של שירותי ניקיון. וזאת בדיוק הסיבה לכך שאנחנו החברה היחידה שמתחייבת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. במידה ולא עמדנו בהתחייבות שלנו - לא נגבה תשלום.

הישארו מעודכנים
אהבתם? שתפו את החברים
להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר מותאמת אישית!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ