דף הבית » ניקוי ספות בד » ניקוי ספות בצפון » ניקוי ספות בחצור הגלילית

תוכן העניינים

ניקוי ספות בחצור הגלילית

חברת נקי מחדש גאה לספק שירות פנטסטי לניקוי ספות בחצור בגלילית. בתהליך הניקוי, הצוות המקצועי שלנו ידאג שכל הלכלוך, החול, האבק והכתמים יוסרו לחלוטין מהרהיטים שלכם. יש לנו את הציוד, חומרי ניקוי והידע הדרוש לניקוי ספות בשלל שיטות, ישנה שיטת ניקוי ספות בחצור הגלילית עם קיטור, או לחלופין מכונת הזרקה ויניקה. לאחר הניקוי שלנו, הסלון שלכם יראה כמו ביומו הראשון.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

איך מנקים ספות

צוות שירותי הניקיון של נקי מחדש משתמש בשיטות שונות לניקוי ספות בחצור הגלילית. ישנה אפשרות לניקוי עם מכונת הזרקה ויניקה, במכשור יעיל וחזק זה אנו דואגים להבריק כל סנטימטר בספה שלכם. מנקה הספות שלנו עובד בתשומת לב רבה, וזאת בכדי להבטיח שכל מקום בספה יוברק ויצוחצח. אנו מבטיחים לספק את התוצאות הטובות ביותר בניקוי ספות. אם זאת חשוב לדעת, לא כל כתם יכול לרדת. ישנם כתמים עקשניים במיוחד שלא ניתן לנקות, לדוגמא כתמי גריז, עט על בסיס דיו, צבעי שמן וכתם של חומצה שהתייבשה. בשיטת הזרקה ויניקה אנו עושים שתי פעולות במקביל. בפעולת הריסוס אנו עובדים עם חומרי ניקוי, בישום וריכוך, אנו עובדים עם מכונה שמפיקה 250 PSI, וכך דואגים שהחומרים יגיעו לעומק הספה. בפעולת השאיבה נדאג לשאוב את כל החומרים שריססנו, אבק, כתמים שומניים וכל מה שמתווסף לזה. המכשור שאיתו אנו עובדים מבוסס על צמד מנועי שאיבה עוצמתיים, בעזרתו אנו מסוגלים לבצע שאיבה עמוקה מעומק הריפוד.

ניקוי ספות בחצור הגלילית

למה נקי מחדש

אנו מספיק בטוחים במומחיות שלנו כדי לסמן אותנו כחברה מובילה בישראל בתחום ניקוי ספות בחצור הגלילית. תוכלו לקבל המלצות לגבינו מלקוחות קודמים שנהנו מהשירות שלנו. תוכלו להיות בטוחים שהריהוט והספה שלכם בידיים בטוחות אצלנו. ישנם סיבות רבות למה לבחור דווקא אותנו. הפקטור המשמעותי ביותר שלנו על פני המתחרים הינו, שאנו מבטיחים 100% תוצאות בהסרת כתמים. אנו מאמינים ביושרה והגינות, "דרך ארץ קדמה לתורה", ולכן כאשר אנו מגיעים לבית הלקוח נבצע בדיקה ואבחון מקיף של הספה והבד, כאשר בסיומו, נעדכן אתכם מה הסיכוי להורדת הכתמים. בנוסף לכל, אנו מספקים שירותי ניקוי שטיחים, וכן ניקוי ספות עור, וכן ניקוי ספות בד וכמובן שירותי ניקוי מזרונים בחצור הגלילית בבית הלקוח. כחלק מהשירות, נגיע לכל שכונה ורחוב בחצור הגלילית, אנו מגיעים בין היתר לשכונות הקריה החסידית, בנה ביתך, נווה הרים, זאב, נוף המושבה, שכונת הבוסתן, נוף חצור, נווה חן, גבעת נבון וגם לשכונת שער העיר.

לקוחות מספרים
יפה הרצוג
יפה הרצוג
קרא עוד
האמת הייתי סקפטית בהתחלה לגבי זה שאמרו לי שאצלהם הניקוי מחזיק יותר זמן אבל אחרי זמן אני רואה שבאמת הניקוי מחזיק פי 2 יותר משאר החברות שהיו אצלי. שאפו ותודה רבה!!
eran bshari
eran bshari
eran bshari
קרא עוד
מה אפשר להגיד? אישתי כל חצי שנה רוצה לנקות את הספה ואף פעם לא הייתה מרוצה עד שהגענו אליכם. ינון הצליח להסיר לנו כתמים שחשבנו שישארו אתנו לתמיד אני בטוח שעוד נתראה
עמית לוין
עמית לוין
קרא עוד
במשפט אחד! המחיר לא הכי זול, לפעמים קשה לתאם ניקוי מהיום להיום, אבל זה שווה את זה! תודה רבה על השירות, היחס והמקצועיות.
איילת ששון
איילת ששון
קרא עוד
שירות מעולה, היה סופר אחראי לגבי מה שהבטיח ועשה מעל ומעבר.
תמר אפרתי
תמר אפרתי
קרא עוד
הוא היה מצוין! מאוד מקצועי, זריז, ענייני, מאיר פנים ונעים. הספה הייתה במצב קטסטרופה והוא ניקה לנו אותה והפך אותה לחדשה! במהלך העבודה הוא הסביר לנו על כל דבר שעשה בנעימות וסבלנות. ממליצה עליו מאוד, המלצתי עליו גם באופן עצמאי לחברות.
ליהי פרי
ליהי פרי
קרא עוד
הוא היה מדהים. הוא נתן מענה ממש מהיר. הוא היה כנה איתי והגיע בזמן. הוא דאג להתקשר אחרי העבודה לשמוע אם אני מרוצה. הוא היה מאוד אכפתי ושירותי.
איילת אילוז
איילת אילוז
קרא עוד
ואו! אין דברים כאלה. הוא היה מקצועי, חרוץ ויסודי מאוד. עשה לי את כל הסלון חדש. . יש לו תודעת שירות מעולה, חמד של בחור, נחמד וסימפטי. עשה מעבר למה שסיכמנו, מגיע לו שאפו ענק! הלוואי שכל אנשי המקצוע היו נותנים שירות כזה ועושים עבודה כזאת.
זהבה הרשקוביץ
זהבה הרשקוביץ
קרא עוד
חבל על הזמן! בחור בסדר גמור, עבד יפה ואני מרוצה מהתוצאה.
הקודם
הבא
למה לבחור בנו
המלצות

לקוחות ממליצים

אחריות מלאה

שירות בכל הארץ

שירות בכל הארץ

ניקוי ספות וריפודים מומלץ בחצור הגלילית

כשאר מדברים על ניקוי מקצועי ומומלץ, חברתנו ממוקמת במקומות הראשונים בסקלה של המומחים לניקוי ספות בחצור. אנו עוסקים בניקוי ספות זה זמן רב, ולכן נדע להתמודד עם מספר רב של הבדים וכתמים. השוני שיש בינינו לבין המתחרים שלנו הינו שחשוב לנו לשמור על הספה שלכם גם לטווח הרחוק. ובשונה מזאת חברות רבות לניקוי ספות בחצור הגלילית אינו כך. בתחילת כל ניקוי נבצע בדיקה של סוג הסיב וסוג הכתם, ברגע שיש בידינו תשובות ניצור תערובת של חומרים להתאמה מושלמת לסיב הספה שלכם.

שאלות בנושא ניקוי ספות בחצור הגלילית

ניקוי ריפודים בכללי, וספות בפרט, הינו טיפול הטוב ביותר שתוכלו להעניק לריהוט שלכם. אנו מבצעים חידוש וניקוי שבסיומו תוכלו להבחין בהבדל. בין שירותינו אנו מספקים גם ניקוי כסאות, וילונות, מזרונים וכל שאר הפריטים המרופדים.

היעילות של המוצרים לניקוי כתמים תלויה בגורם של הכתם. עם זאת, באחוז גדול מהמקרים נוכל לנקות גם כתמים ישנים ועקשניים, וזאת מבלי להשאיר זכר של כתם. לא תמיד ניתן לנקות 100% מהכתמים, אך אנו בטוחים שנוכל להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר בשוק.

שרותים נוספים

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!
ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ