דף הבית » ניקוי ספות בד » ניקוי ספות אלקנטרה

תוכן העניינים

ניקוי ספות אלקנטרה

מהן הדרכים שטובות ביותר לניקוי ספות אלקנטרה בצורה נכון? המאמר הבא ידריך ויסביר לכם את כל השיטות לניקוי, ולא פחות חשוב, ממה יש להימנע בניקוי ספות בד אלקנטרה.

ניקוי ספות אלקנטרה

אלקנטרה הינו בד פופלרי מאוד, הניקוי שלו מזכיר מעט ניקוי ספות זמש. בד אלקנטרה מהווה חלופה מצויינת לרהיטים מרופדים, בין אם זה בד או עור. בכל הנוגע לחידוש וניקוי ספות אלקנטרה, רבים מתמודדים עם השאלה כיצד לנקות את הבד מבלי לפגוע בסיב המעודן. בעזרת הטיפים שלנו תוכלו לדעת באיזה תכשירים ביתיים תוכלו להשתמש לניקוי המערכות הישיבה. באילו מגבונים ניתן להשתמש (אם בכלל) ולמה יש חשיבות רבה לבחירת חומרי הניקוי שבהם תשמשו לניקוי בד אלקנטרה בצורה נכונה.

מהו בד אלקנטרה ואילו תכונות יש לו

רבים האנשים שמאמינים שבד אלקנטרה הינו סוג מיוחד של עור – זה לא נכון. למעשה אלקנטרה הוא בד מיקרופייבר מודרני העשוי מתערובת של שני סיבים סינטטיים.  לאחר תהליך ייצור הבד, תוכלו לחוש שהוא מזכיר זמש ויש לו מרקם רך ומרשים.

אלו הם התכונות המרשימות של הבד:

  • רך ונוח
  • עמיד מאוד
  • נושם ונטרלי לבעלי אלרגיות
  • דוחה מים
  • אינו דליק
  • קל משקל

 

משום כל האמור, אין זה מפתיע ניקוי ספות ניקוי ספות אלקנטרה פופולרי מאוד בעולם הספות, כורסאות, מושבי הרכב ומערכות ישיבה בכללי. מכיוון שאנו מדברים על בד, ולא עור, ישנם דרכים רבות שבעזרתם תוכלו לתחזק ולנקות את הבד בצורה נכונה בעזרת חומרים פשוטים ובייתים.

בד אלקנטרה מומלץ ובזול

אולי יעניין אותכם גם ניקוי ספות בד

הדרכים הטובות ביותר לנקות בד אלקנטרה בצורה נכונה

אלקנטרה הינו בד פופלארי ומומלץ לספות, מושבים הרכב ביגוד ועוד…

אם אתם רוצים לשמור על הרהיטים שלכם שעטופים בבד אלקנטרה, כדאי לתחזק אותם באופן קבוע ולנקות בהתאם לצורך. בעזרת ניקוי ותחזוקה שוטפת תוכלו למנוע מהבד להתבלות ולהיקרע במקומות מסוימים.

כחלק מהטיפול השוטף של הבד, מומלץ לנקות אותו מאבק באופן שוטף. אתם יכולים לנקות את הבד בעזרת שואב אבק עם מברשת רכב ומותאמת. או לחלופין בעזרת מטלית לחה ונקיה. המטלית האולטימטיבית לניקוי עשויה מבד מיקרופייבר. בד זה מומלץ משום שאינו משאיר אחריו לכלוך וסיבים מיותרים.

יש לנקות את ריפודים מבד אלקנטרה לפחות פעם בשנה. אם יש ברשותכם ספה עם ריפודים נשלפים, תוכלו לנקות את הבד לבד. ניתן לכבס את ריפודי הבד במכונת כביסה, דאגו לשים חומר כביסה עדין, ולהכניס למכונת כביסה על פעולה כביסה עדינה ב 30 מעלות. בסיום הכביסה אין לתלות או לשים במכונת ייבוש. דאגו להחזיר את הכיסויים על גבי הספה בעודם רטובים, כך תוכלו להימנע מכיווץ וקימוט של הבד.

איך לנקות ספות מבד אלקנטרה שאינם ניתנים להסרה

ובכן, ישנם ספות שהריפוד שלהם לא ניתן להסרה. לכן ריפודים אלו לא תוכלו להכניס למכונת הכביסה. למרות כל הרצון לבצע ניקוי ספות אלקנטרה לבד, יש לדעת, ניקוי ביתי אינו תחליף לניקוי מקצועי. בניקוי ספות אלקנטרה מקצועי, הספה שלכם תעבוד תהליך ניקוי, חידוש וטיפול שלא תוכלו לבצע לבד בבית. במקרה ונוצר לכם כתם נקודתי שתרצו לנקות לבד, תוכלו בעזרת המדריך הבא:

ישנם סוגים רבים של כתמים, לפני ביצוע ניקוי, חשוב לבדוק עם אילו חומרים ניתן להשתמש מבלי לגרום נזק, ולבצע התאמת חומרי ניקוי. בשביל זה, יש להבחין בין סוגי כתמים שונים, ישנם כתמים שנמסים במים – ושלא נמסים. כתמים שנמסים  במים הינם:

כתמים מקפה, סוכר, קולה, יין, תה: הכינו מטלית נקיה עם מים פושרים ומיץ לימון, בעזרת אלה שטפו בעדינות את הכתם. עברו על התהליך שוב ושוב עד לקבלת תוצאה נקיה.

כתמי מיץ, שוקולד, קטשופ, גלידה וחרדל: השתמשו במגבת נקיה רכה ועדינה, חשוב להשתמש במים נקיים וקרים בלבד. טפחו על הכתם בעדינות, חזרו על הפעולות מספר פעמים.

דם, ביצים, שתן וצואה: מומלץ להשתמש רק במים קרים, מים חמים יגרמו לתגובה אינה רצויה וירחיבו את הכתם.

ישנם כתמים בלתי ממיסים, כתמים אלו תוכלו לנקות כך:

שעוה ומסטיק: השתמשו בקרח נוזלי והניחו על מקור הכתם. לאחר מכן, נסו לקלף את המסטיק בעדינות. כך חזרו על התהליך בעדינות ובזהירות עד שתוכלו לקלף את כל דבק המסטיק.

איפור, שפתון, עט, שמן, כתמי צבע: בשלב הראשוני תוכלו לשטוף את מקור הכתם בעזרת אלכוהול. לאחר מכן לקחו מטלית ושפכו עליה מעט אלכוהול וטפחו על אזור הכתם. לאחר כל שלב שטפו את המטלית במים נקיים וחזרו על התהליך.

למרות כל האמור, ייתכן שלא תוכלו לנקות את הכתם במלואו לבד. במצב זה יש להתייעץ עם חברה לניקוי ספות אלקנטרה.

חברה לניקוי ספות אלקנטרה מומלצת ובמחיר משתלם

אנו ב- נקי מחדש, דואגים לספק עבורכם ניקוי ספות אלקנטרה. כחברה מומלצת בתחום ניקוי הבדים והריפודים, בחלוף הזמן הרב שאנו מספקים את שירותינו, צברנו ידע וניסיון רב כיצד לנקות ספות בד אלקנטרה, במקצועיות וביעילות. אנו יודעים לשלב בין מחיר משתלם – לעבודה מקצועית, כל תוכלו לאכול את העוגה – ולהשאיר אותה שלמה.

שאלות בנושא ניקוי ספות אלקנטרה

במידה והריפודים ניתנים להסרה, והיצרן מספק מידע שמתיר שימוש במכונת כניסה, ניתן לנקות את הבד במכונה. אומנם יש להיזהר ולעבוד לפי שיטת הפעולה המדויקת לניקוי במכונת כביסה. אם לא תפעלו כך אתם עלולים לגרום נזק רב.

לא, בד אלקנטרה אינו בד מומלץ לניקוי בקיטור. הדים ומים חמים עלולים לפגוע בטקסטורת הבד.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

תוכן העניינים

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!

ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ