דף הבית » ניקוי ספות בקיטור

תוכן העניינים

ניקוי ספות בקיטור

כדאי לכם לדעת איזה חברה לניקוי ספות בקיטור מומלצת להזמנה לניקוי הספות, הכורסאות, השטיחים והרהיטים המרופדים בבתיכם משום שבמוקדם או במאוחר הם יתלכלכו ויוכתמו. במאמר זה נדבר על מהו ניקוי ספות בקיטור, מהם יתר שיטות ניקוי הריפודים ומה הדרך הטובה ביותר לניקוי ספות, הישארו איתנו.

לייעוץ חינם והצעת מחיר השאירו פרטים

מהו ניקוי ספות בקיטור

ישנם הרבה בעלי מקצוע שמבצעים ניקוי ספות ושטיחים, חלקם מבצעים ניקוי ספות בקיטור ויש גם כאלה שמבצעים ניקוי ספות בשיטות נוספות כמו ניקוי ספות בשיטת הזרקה ויניקה, אגב, קיימים למעלה מ-5 שיטות שונות לניקוי ריפודים, ככל הנראה שאתם מבולבלים ושואלים את עצמכם מהם שיטות הניקוי המומלצת ביותר. אנו נענה, אין שיטה ספציפית שהינה השיטה המומלצת ביותר לניקוי ספות, אולי יש חברות שמבצעות ניקוי ספות בקיטור שיאמרו לכם שזו היא השיטה המומלצת ביותר, אך האמת וההמלצה שלנו היא לבצע את הניקוי בעזרת השיטה הטובה ביותר לניקוי הפריט שברשותכם. לדוגמא אם תרצו לבצע ניקוי ספות אימפלה, אנו לא ממליצים לבצע שיטה זו, אומנם יש ברשותכם ספה מבד טבעי זו יכולה להיות בהחלט שיטת ניקוי מתאימה עבורכם.

ניקוי ספות בקיטור

יתר שיטות הניקוי

כמו שרשמנו בנזכר לעיל, ישנן שיטות רבות לניקוי ספות שטיחים וריפודים, לא ניתן לומר מהי השיטה הטובה ביותר מכיוון שלכל פריט מתאים שיטות ניקוי שונות. וזאת הסיבה שלקוחותינו מרוצים מאיתנו, אנו דואגים ומוודאים מהו שיטת הניקוי הטובה ביותר לפריטי הבד והעור שבביתכם. בעת הזמנת עבודה אנו מבצעים התאמת שיטת ניקוי בצורה קפדנית ובכך דואגים שהריהוט היקר שלכם לא יינזק, יקבל את הטיפול הטוב ביותר עבורו ויחזור למצב הטוב ביותר שניתן.

ניקוי ספות עור בקיטור

ישנם סוגי עורות שונים, לחלקם מומלץ לבצע ניקוי ספות עור בקיטור. ניקוי עור בעזרת קיטור מסוגל להסיר כתמים קשים במיוחד מעור בעיבוד נאפה. שכן ספות מעור נאפה אינם סופגות נוזלים והכתמים נשארים מעבר לשכבת ההגנה שעוטף את העור ובעת השימוש בקיטור ניתן להפריד את מירב הכתמים ולמשוך אותם מספת העור שברשותכם. בשונה מניקוי ספות בד בקיטור, עור אינו טומן בתוכו אבק וחיידקים, שכן אבק וחיידקים ניתנים להסרה בעזרת מטלית לחה מספות עור. אם ברצונכם לבצע ניקוי ספות עור בקיטור מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית שתבצע עבורכם זיהוי עיבוד העור, וכך תוכלו להימנע מנזקים בלתי הפיכים.

ניקוי ספות בד בקיטור

כאשר מדברים על ניקוי ספות בד בקיטור חשוב לדעת מהם הפעולות שהקיטור עוזר בהם, ובמה הוא לא עוזר. לכן חשוב שהחברה לניקוי ספות בקיטור תשאל אתכם מספר שאלות כדי להבין מהו הצורך שלשמו הזמנתם ניקוי ספות מקצועי. במקרה ומדובר בניקוי ספות מבד עדין וברצונכם לבצע ניקוי כתמים ונטרול ריחות בקיטור, שיטה זו בהחלט יכולה להיות מומלצת עבורכם. אולם אם מטרת הניקוי הינה להסיר ולהוציא אבק וחיידקים מהספה אנו ממליצים על שיטות וטכניקות שונות מאשר שימוש בקיטור.

ניקוי שטיחים בקיטור

ישנן חברות רבות שמבצעות ניקוי שטיחים בקיטור בבית, אומנם חברת נקי מחדש אינה דוגלת בשיטת ניקוי זו לשטיחים. אם נחשוב לעומק מהו הצורך בניקוי שטיחים נבין שמטרת ניקוי שטיחים הינה לבצע ניקוי כללי ולא רק הסרת כתמים. כאשר מבצעים ניקוי שטיחים בקיטור לא ניתן לבצע ניקוי כללי שכולל בתוכו ניקוי אבק, ריכוך סיבי השטיח וריענון כללי. ישנם אופציות נוספות לבצע ניקוי שטיחים כמו ניקוי יבש, אך לאחר שנות ניסיון רבות פיצחנו את השיטה כיצד ניתן לקחת כל שטיח ולהחזיר אותו למצב חדש ונקי, וזאת רק על ידי ניקוי שטיחים במפעל, אומנם יש שטיחים שניתן לבצע רק בעזרת ניקוי שטיחים בקיטור או לחלופין בעזרת ניקוי יבש לשטיחים, אל דאגה, אנו מבצעים גם את אלו השירותים. חברת נקי מחדש מבצעת ניקוי שטיחים במפעל ברמה הגבוהה ביותר, שירותינו כולל איסוף והחזרת השטיח מפתח ביתכם. אנו אחראיים על כל תהליך הניקוי ומתחייבים לבצע את הניקוי עד ל- 100% שביעות רצון מצדכם. אצלנו כל שטיח מקבל את מירב תשומת הלב, עובר ניקוי אינטנסיבי ומקבל חיים חדשים.

חברת נקי מחדש

אנו בחברת נקי מחדש מבצעים את כלל שירותי הניקוי תחת קורת גג אחת, במפעל שלנו אנו מבצעים ניקוי יבש, ניקוי בקיטור, ניקוי בשיטת הזרקה ויניקה ובעוד שיטות נוספות בהתאם למה שהשטיח או הספה שלכם דורשת. אנו מזמינים אתכם לייעוץ ולקבלת אפיון על שיטת הניקוי המתאימה ביותר עבורכם: 055-211-8831

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

תוכן העניינים

מאמרים אחרונים בנושא

תישארו מעודכנים

נהנהתם לקרוא? שתפו שגם החברים יהנו!

Facebook
WhatsApp

להזמנות והצעת מחיר חייגו:

055-211-8831

או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מחיר במיוחד בשבילכם!

ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן
חיוג מהירוואטסאפ