דף הבית » אודות

שלום

אני מאיר כהן, ואני שמח שבחרתם באיכות - אנחנו כאן כדי לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר

אודות – חברת נקי מחדש

נקי מחדש היא חברה מובילה בתחום ניקוי הספות, השטיחים והריפודים, שנוסדה במטרה לספק שירותי ניקיון בסטנדרט הגבוה ביותר. במשך מעל 10 שנים, אנו מעניקים שירותי ניקיון מרשימים, ובמשך 15 שנים אנו מתמחים בתיקון שטיחים.

המומחיות שלנו בניקוי ותיקון הכולל שטיחים, ספות וריפודים מאפשרת לנו להתמודד עם כל כתם עקשן וקרע מסובך, מבלי להתפשר על איכות השירות. בכל פעם, אנו משתמשים במיטב המכונות המתקדמות שיש, ממכונות ניקוי שטיחים מתקדמות במפעל שלנו, ועד למכונות קיטור וניקוי יבש מקצועי לניקוי ספות.

שירותי ניקיון בסטנדרט חדש

המטרה שלנו בנקי מחדש היא להציע לכם שירותי ניקיון בסטנדרט חדש, אחר, מרענן, שלא נתקלתם בו עד היום. אנו רואים את כל חלל הבית כמרחב שאמור להיות נקי, מרענן ובריא, ולכן אנו מתמקדים במתן שירותי ניקיון מקצועיים, איכותיים ומעמיקים שישדרגו את רמת הניקיון בביתכם.

אנחנו חושבים שאין מקום להתפשר כאשר מדובר בניקיון, ולכן אנו מתחייבים לשירותי ניקיון מקצועיים, אפקטיביים ויעילים. זו גם הסיבה שאנו משקיעים במיטב הטכנולוגיה, בציוד המתקדם ובמכונות הניקוי החזקות והיעילות ביותר בשוק.

ל"נקי מחדש" צוות מומחים שמתחייב לסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו חושבים שלקוחותינו מגיע להם להיות מרוצים מהשירות והתוצאות, ולכן אנו נמשיך לספק לכם שירותי ניקיון מעולים באיכות גבוהה, ובמחירים תחרותיים.

למה לבחור בנו?

בנקי מחדש, אנו מציעים לכם יתרונות שאין למצוא אצל אף חברת ניקיון אחרת. משירות אישי ומקצועי, דרך ניסיון עשיר של שנים, ועד ללקוחות המרוצים שלנו שממליצים עלינו שוב ושוב.

שירות אישי ומקצועי

אנו מאמינים בשירות האישי. עם כל לקוח ולקוחה אנו עובדים בקשר צמוד ומספקים שירות המותאם אישית לצרכים שלהם. המומחים שלנו מחויבים לאיכות ולשירות מקצועי. אנו מבינים שכל בית, ספה, שטיח וריפוד הם שונים ודורשים טיפול מיוחד, ולכן אנו מעניקים לכל לקוח שלנו תשומת לב אישית ומותאמת.

ניסיון עשיר

במשך מעל 10 שנים אנו מספקים שירותי ניקיון ובמשך 15 שנים אנו מתמחים בתיקון שטיחים. הניסיון המרשים שלנו מאפשר לנו להבין את צרכי הלקוחות שלנו באופן מוחלט, ולספק להם שירות שעומד בציפיות הגבוהות שלהם.

לקוחות מרוצים וממליצים

אנו גאים בתוצאות המרשימות שאנו מספקים ללקוחותינו. כמות הלקוחות המרוצים והממליצים שלנו ממחישה את המחויבות שלנו לאיכות, לשירות האישי ולשביעות רצון הלקוחות. אנו מעריכים את האמון שלקוחותינו מעניקים לנו, ואנו מתחייבים להמשיך ולספק שירות מצוין.

מחיר ניקוי משתלם

ההבנה שלנו שאיכות לא חייבת להגיע יחד עם מחירים גבוהים היא מה שמאפיינת אותנו ב"נקי מחדש". אנו מתחייבים לשירות ניקוי באיכות הגבוהה ביותר, ובו זמנית מציעים מחירים הוגנים ונוחים ללקוחותינו. אנו מבינים שלכל לקוח יש את התקציב שלו ואת הצרכים שלו, ולכן אנו מספקים מגוון של פתרונות ניקוי שמתאימים לכל תקציב. עם נקי מחדש, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הערך הטוב ביותר לכסף שלכם.

הסרת כתמים אבסולוטית

אחת מהמאפיינים החשובים ביותר של נקי מחדש היא היכולת שלנו להסיר כתמים מכל סוג שהוא. לא משנה אם מדובר בכתמי יין, שוקולית, שמן, קפה, דם, צבע, רקע או כל דבר אחר, אנו מחויבים לפתרון.

אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובמוצרי ניקוי אקולוגיים ומכונות מתקדמות להסרת כתמים. הניסיון הרחב שלנו והמקצועיות שלנו מאפשרים לנו לזהות במהירות את הטכניקה הנכונה להסרת הכתם.

התחייבותנו היא שאם לא הצלחנו להסיר את הכתם, אתם לא משלמים. זהו הבטחתנו לכם – ניקיון אבסולוטי של כתמים. כי לנו אתם לא רק לקוחות – אתם חלק מהמשפחה של נקי מחדש.

חלק מהלקוחות שלנו

תרצו שנתקדם?

ניקוי ספות שטיחים וריפודים

אל תשאירו את הריפוד מלוכלך

אנחנו כאן בשבילכם !

או חייגו עכשיו

055-211-8831

דילוג לתוכן